خرید تضمینی گوشت مرغ در آذربایجان‌شرقی
خرید تضمینی گوشت مرغ در آذربایجان‌شرقی
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی گفت: به منظور تعادل قیمت گوشت مرغ در بازار، شرکت پشتیبانی امور دام استان اقدام به خرید تضمینی گوشت مرغ کرده است.

به گزارش شمس، کریم صدیقیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه هیچ محدودیتی در خرید گوشت مرغ در استان وجود ندارد، اظهار کرد: طرح خرید تضمینی گوشت مرغ همچنان تا به تعادل رسیدن قیمت بازار ادامه دارد.

وی از ادامه روند خرید و ذخیره سازی مرغ منجمد تا تثبیت قیمت مرغ زنده در بازار خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی در انعقاد قرارداد تحویل مرغ منجمد سایز ۱۲۰۰ گرم تا ۱۸۰۰ گرم از مرغداران، اتحادیه ها، تعاونی‌ها و زنجیره های تولید مرغ به شرکت پشتیبانی امور دام وجود ندارد.

مدیرکل شرکت پشتیبای امور دام آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای جلوگیری از کاهش غیرمتعارف قیمت گوشت مرغ و پیشگیری از ضرر و زیان مرغداران استان ناشی از این کاهش قیمت، خرید تضمینی گوشت مرغ از مدت ها قبل آغاز شده است، افزود: تولیدکنندگان گوشت مرغ می توانند برای انعقاد قرارداد به طور مستقیم و یا از طریق اتحادیه ها، تعاونی ها و یا زنجیره های تولید مرغ به اداره کل پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

صدیقیان گفت: براساس دستورالعمل های مربوط، قیمت خرید هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد استحصالی آماده طبخ تحویل در سردخانه ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.