۹۳ طرح تولیدی، خدماتی و عمرانی در مراغه افتتاح می‌شود
۹۳ طرح تولیدی، خدماتی و عمرانی در مراغه افتتاح می‌شود
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مراغه گفت: ۹۳ طرح تولیدی، خدماتی و عمرانی با ۲۳۴ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه طی هفته دولت امسال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش شمس، داود آقایی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۶ طرح از این تعداد از جمله احداث پست‌های هوایی و توسعه شبکه و همچنین اصلاح و بهسازی شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط روستایی در ردیف اقدامات مدیریت توزیع برق شهرستان قرار دارد که از جمله آنها می‌توان به نیرورسانی به باغ‌ها، کارخانه‌ها و سردخانه‌ها با ۲۵ میلیارد تومان هزینه اشاره کرد.

به گفته وی آبرسانی به روستاهای «بهنق» و «سعیدآباد» و حفر چاه عمیق روستای «چوانباغ» نیز از طرح‌های افتتاحی شرکت آب و فاضلاب این شهرستان طی روزهای جاری است.

وی اظهار داشت: گازرسانی به سه روستای «گویجه قملاق»، «یگورک» و «علو کندی» و همچنین چندین طرح راهداری از جمله روکش آسفالت راه‌های روستاهای «نرج‌آباد»، «طالبخان»، «خرمازرد» و اجرای آسفالت معابر روستایی شامل «گل‌تپه»، «ساروجه»، «آغجه‌کهل»، «ورجوی»، «علویان»، «قلعه خالصه» از جمله این طرح‌های افتتاحی است.

به گفته معاون فرماندار مراغه توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و آموزشی در مناطق روستایی و آسفالت معابر شهری از جمله آسفالت‌ریزی خیابان‌های معلم شمالی، پروین اعتصامی، اتوبان شهید درخشی، پروفسور قنادی و خیابان پرکار با ۳۰ میلیارد تومان هزینه نیز از دیگر طرح‌های افتتاحی هفته دولت در این شهرستان به شمار می‌رود.

۱۲ طرح دیگر کلنگ‌زنی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مراغه گفت: ۱۲ طرح تولیدی، خدماتی و عمرانی دیگر نیز طی هفته دولت امسال با حضور نماینده عالی دولت در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود که از جمله آنها می‌توان به ساختمان کتابخانه مرکزی جدید و گازرسانی به ۱۱ روستا اشاره کرد.

«آقایی» این را هم اضافه کرد که در میان طرح‌هایی که طی روزهای آینده کلنگ‌زنی خواهد شد، طرح احداث سالن ورزشی زنده یاد «حاج فرخ تیموری» به عنوان یک طرح خیرساز نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش ایرنا هفته دولت فرصتی برای جمع‌بندی و ارایه عملکرد یکساله دولت سیزدهم در این شهرستان فراهم کرده است؛ عملکردی که در برخی از حوزه‌ها از جمله راهداری با آمار و ارقام پنج سال قبل از آن برابری می‌کند.

انتهای پیام /