۷۶۶۶ تن برنج و شکر به قیمت مصوب در بازار استان توزیع شد
۷۶۶۶ تن برنج و شکر به قیمت مصوب در بازار استان توزیع شد
اکبر فتحی از توزیع هفت هزار و ۶۶۶ تن برنج و شکر به قیمت مصوب در بازارهای آذربایجان‌شرقی با هدف حفظ آرامش بازار و ثبات قیمت‌ها خبر داد.

به گزارش شمس، اکبر فتحی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به سیاستهای دولت مبنی بر توزیع کالاهای اساسی در بازار، سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی طی یکسالی که از دولت مردمی آیت الله رئیسی می گذرد به وفور کالا شامل برنج، شکر، قند، روغن و غیره در بازار توزیع کرده است، ادامه داد: برای آرامش در بازار و دسترسی شهروندان به کالای اساسی در هفته گذشته مجوز چهارهزار و ۷۹۱ تن برنج شامل سه هزار تن برنج تایلندی (رده ب ۵۰ کیلویی) با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم ۱۱۵ هزارریال، یکهزارو ۷۹۱ تن برنج هندی (دانه بلند ۱۱۲۱) با قیمت مصرف کننده هر کیلو ۱۸۵ هزارریال و ۲ هزار و ۸۷۵ تن شکر خانوار با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم ۲۰۵ هزار ریال توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران به استان آذربایجان شرقی تخصیص یافت و هم اکنون این کالاها در حال ارسال به کلیه شهرستانها می باشد.

وی به وضعیت موجودی کالاها اشاره کرد و افزود: موجودی کالاهای اساسی استان در وضعیت خوبی قرار داشته و هر زمان که بازار نیاز داشته باشد بر اساس برشهای استانی اعلام شده از مرکز برنج و شکر به وفور در بازار توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به توزیع کالا در بازار و بر اساس بررسی های به عمل آمده در بحث برنج و شکر هیچ گونه کمبودی در استان وجود ندارد.

فتحی با بیان اینکه مباشرین توزیع برنج و شکر با اولویت فروشگاه های زنجیره ای، اتحادیه ها ، تعاونیهای مصرف و تعاون روستایی می باشد ادامه داد: مباشرین توزیع ترجیحاً فروشگاه های زنجیره ای دارای صندوق مکانیزه و فروشگاه های معتبر و دارای اهلیت و دارای صندوق مکانیزه می باشند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تاکید کرد: شکر خانوار باید در بسته های ۳ کیلویی به قیمت ۶۱۵ هزار ریال به مصرف کننده نهایی عرضه شود.

انتهای یپام /