۵۶ عنوان برنامه در سالگرد شهید سلیمانی توسط شهرداری تبریز برگزار می شود
۵۶ عنوان برنامه در سالگرد شهید سلیمانی توسط شهرداری تبریز برگزار می شود
معاون فرهنگی شهردار تبریز گفت: ۵۶ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در مناطق ۱۰ گانه تبریز برگزار می شود.

به گزارش شمس، حجت الاسلام حمیدی در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: برنامه های متنوعی تحت عنوان “عقیق سلیمانی” بمناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مناطق مختلف شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: بر این اساس طی روزهای گذشته فراخوان پوستر و تصویرسازی “از قاسم تا محسن” در بیت امام جمعه تبریز رونمایی شد که طی یک هفته ۱۲۷ اثر ارسال شده است و قرار است آثار برتر در یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز عنوان کرد: کتاب عقیق سلیمانی که با راهنمایی حاج آقا آل هاشم در دست تهیه است، در سه بخش ویژگی های ولایتمداری، مکتب سردار و تصاویر و مستندات در مراحل پایانی است و در حال کسب مجوز برای چاپ آن هستیم تا برای روز هشتم دی رونمایی کنیم.

او افزود: پویشی با عنوان “دلتنگ سردار” که شامل دلنوشته های کودکان به شهید سلیمانی است، در سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود. همچنین طبق روال هر هفته که یک کتاب در هر منطقه معرفی می کنیم، در هفته سالگرد شهادت سردار، کتابهایی در مورد این شهید عزیز معرفی خواهیم کرد.

حمیدی همچنین از تهیه و توزیع ویژه نامه برای ایام سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این ویژه نامه با موضوع وصیت‌نامه سردار تا قبل از دی تکمیل شده و در سطح شهر توزیع می شود.

او ادامه داد: از ۱۳ تا ۱۸ دی تکیه عقیق سلیمانی شامل اشعار و ادعیه و کلیپ هایی در خصوص سپهبد حاج قاسم سلیمانی در صفحات مختلف ملی و شبکه استانی پخش می شود.