۲ طرح تولیدی و کشاورزی با ۱۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در عجب‌شیر افتتاح شد
۲ طرح تولیدی و کشاورزی با ۱۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در عجب‌شیر افتتاح شد
همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک‌فجر، طرح تولید خوراک دام و طیور و گلخانه هیدورپونیک توت‌فرنگی با ۱۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۱۵ نفر اشتغالزایی در عجب‌شیر افتتاح شد.

به گزارش شمس، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی روز یکشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها بیان کرد: توسعه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، مشارکت جمعی و تلاش هدفمند مسئولان محقق می‌شود و بر همین اساس زمینه برای ارتقای سرمایه اجتماعی باید فراهم شود.

«جهانبخش سلمانیان» مشارکت بخش خصوصی را جزو شاخص های توسعه‌یافتگی هز منطقه عنوان کرد و اضافه کرد: مشارکت سرمایه‌گذاران نیز به نوبه خود به احساس امنیت سرمایه‌گذاری نیاز دارد و وظیفه مسئولان اجرایی زمینه‌سازی برای تقویت امنیت و احساس امنیت است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌های فیزیکی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باید تقویت شود، افزود: جلب اعتماد سرمایه‌گذاران کلید مشارکت پذیری آنان به شمار می‌رود و مسئولان باید به واسطه برقراری ارتباط موثر با مردم، اعتماد آنان را تقویت کنند.

به گزارش ایرنا در این آیین واحد تولید خوراک دام و طیور که در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع احداث شده است، افتتاح شد؛ این واحد با تولید سالانه پنج هزار ۵۰۰ تن محصول برای ۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

همچنین گلخانه هیدروپونیک توت فرنگی نیز در این آیین با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید؛ این واحد نیز در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده و با تولید سالیانه ۵۰ تن برای ۹ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین در سفر یکروزه خود به عجب‌شیر از بخش‌های مختلف فرمانداری این شهرستان نیز بازدید و با کارکنان آن گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/