۱۲ نانوایی در تبریز ۲ نوبته پخت می‌کنند + اسامی
۱۲ نانوایی در تبریز ۲ نوبته پخت می‌کنند + اسامی
فرماندار شهرستان تبریز اعلام کرد: ۱۲ نانوایی در تبریز برای پخت نان و عرضه آن تا اطلاع بعدی در ۲ نوبت فعالیت می‌کنند.

به گزارش شمس، علی جعفری آذر اظهار کرد: برای تامین فروش نان سوپری ها، فروشگاه های زنجیره ای و تامین نیاز کارخانه ها، خوابگاه ها، بیمارستان ها و خانوارها این نانوایی ها از ساعت ۵.۳ صبح تا ۱۴ و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ نان لواش پخت می کنند.

وی با اشاره به اینکه پخت ۲ نوبته نان تا اطلاع بعدی ادامه می یابد، یادآور شد: سهمیه این نانوایی ها علاوه بر سهمیه عادی آنها بوده و افزایش یافته است و در صورت اعلام نیاز یا گزارش مردم در هر منطقه ای از شهرستان تبریز امکان بررسی و افزایش نانوایی های ۲ نوبته وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه در تامین گندم، آرد و پخت نان در تبریز مشکلی وجود ندارد، گفت: مردم در هر زمان که مایل باشند می توانند نان تازه خود را دریافت کنند.

جعفری آذر خاطرنشان کرد: ۲ نانوایی دیگر نیز از امروز برای تحویل نان به مردم در تبریز فعال شد که نانوایی سپاه تبریز در کنار رستوران کوثر و نانوایی سپاه عاشورا که به متقاضیان خدمات می دهند.

وی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی دقیق گروه های مشترک برای فعالیت نانوایی ها، یادآور شد: نیروهای فرمانداری نیز در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته است و به همراه گروه های نظارت و بازرسی سازمان صمت، بسیج اصناف و تعزیرات به صورت منطقه بندی شده به نانوایی ها نظارت دارند.

فرماندار تبریز ادامه داد: سهمیه ۶۰ نانوایی یارانه پز و  ۳۷ نانوایی آزاد پز نیز اضافه شده تا قیمت تولیدات کاهش یابد.

جعفری آذر با بیان اینکه طی سه روز اخیر از مجموع ۸۰ نانوایی آزاد پز، ۴۰ نانوایی آرد یارانه ای دریافت کردند، افزود: با بررسی های به عمل آمده هر جا نیاز باشد آرد یارانه ای می دهیم.

وی با بیان اینکه مردم نگران کمبود آرد و نان نباشند و با صبر و حوصله به اندازه مصرف شان نان خریداری کنند، گفت: مردم در صورت هرگونه تخلف در نانوایی ها موضوع را به سامانه ۵۰۰۰۴۴۲۲ گزارش کنند.