۱۰۱۰ قرارداد راکد شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی تعیین تکلیف شد
۱۰۱۰ قرارداد راکد شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی تعیین تکلیف شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: در چهار سال گذشته یک‌هزار و ۱۰ قرارداد راکد شهرک ها و نواحی صنعتی استان در جلسات هیئت حل اختلاف و داوری مطرح و از این تعداد ۱۴۴.۵ هکتار توسط این شرکت آزادسازی شده است.

به گزارش شمس؛ سید مرتضی نیرومند اسکویی روز پنجشنبه در یک گفت وگوی خبری اظهار کرد: همکاران شرکت شهرک‌‌‌های صنعتی استان با تلاش مضاعف و در اولویت قراردادن این موضوع در چند سال گذشته به بحث تولید و رونق تولید با تاکید بر تداوم اقتصاد مقاومتی کمک کرده اند.

وی گفت: از ابتدای فروردین سال ۹۷ تاکنون ۲۴۳ فقره قرارداد با بیش از ۵۴ هکتار وسعت، توسط امور حقوقی شرکت شهرک‌‌‌های صنعتی آذربایجان شرقی خلع ید شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌‌‌های صنعتی آذربایجان شرقی در خصوص آمار اراضی آزاد شده در حد تخصیص زمین و دیوار کشی اظهار کرد: از کل زمین‌‌‌های آزاد شده حدود ۹۰.۵ هکتار زمین‌‌‌های آزاد شده انصرافی می‌باشد.

وی با اشاره به تعیین تکلیف قراردادهای راکد طبق شیوه نامه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: طرف قرارداد متعهد است طبق مفاد دفترچه قرارداد در مدت زمان مشخص و زمان بندی ارائه شده و مورد تایید شرکت شهرک‌‌‌های صنعتی با رعایت همه ضوابط و مقررات، عملیات ساختمانی را به پایان رسانده و گواهی پایان و کار پروانه بهره برداری دریافت نماید در غیر این صورت موضوع در هیات حل اختلاف و داوری مطرح و بررسی و تعیین تکلیف می‌شود.

نیرومند اسکویی با اشاره به دغدغه‌‌‌های شرکت شهرک‌‌‌های صنعتی آذربایجان شرقی در جهت حفظ بیت المال گفت: این شرکت در جهت خلع ید قرارداد زمین‌‌‌های راکد در حد تخصیص زمین و دیوارکشی بطور جد پیگیر است تا دست سودجویانی را که می‌خواهند با خرید، راکد و مسکوت گذاشتن اراضی ضربه به تولید کشور بزنند، کوتاه کرده و زمین در اختیار سرمایه‌گذار واقعی قرار گیرد.

انتهای پیام /

  • منبع خبر : ایرنا