۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای عینالی تبریز
۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای عینالی تبریز
حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به همراه بابک دانش‌پناه مدیر عامل سازمان عینالی از طرح‌های توسعه و گردشگری این تفرجگاه بازدید و در جریان روند فعالیت‌ها قرار گرفت.

به گزارش شمس، نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از ارائه گزارش کامل و دقیق مدیرعامل سازمان از طرح‌های توسعه و ظرفیت‌های گردشگری عینالی گفت: پتانسیل برای ایجاد فضای مناسب و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در عینالی فراهم است و این امر مستلزم حمایت و جذب اعتبار دولتی می‌باشد.

وی تصریح کرد: در سفر قریب‌الوقوع ریاست محترم جمهور به شهر تبریز پیگیر تکمیل طرح های عمرانی و توسعه گردشگری در این تفرجگاه خواهیم بود.

میرتاج‌الدینی با اشاره به احداث پروژه‌های گردشگری در عینالی گفت: با احداث فاز دوم تله کابین می توان قدم بزرگی در افزایش و جذب گردشگر به شهر تبریز برداشت و تحقق این موضوع نیازمند حمایت های مدیران ارشد استانی می باشد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با همکاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و تلاش سایر نمایندگان مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس، پیگیری جذب اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای تفرجگاه عینالی هستیم.

انتهای پیام /