۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال آفرینی بانوان آذربایجان‌شرقی
۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال آفرینی بانوان آذربایجان‌شرقی
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اولویت اشتغال خانواده محور در دولت سیزدهم گفت: بر این اساس اولویت زنان سرپرست خانواده از اهمیت ویژه در تصمیم سازی های مربوط به اشتغالزایی برخوردار است.

به گزارش شمس، انیسه خزعلی روز پنجشنبه در بازدید از نمایشگاه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در تبریز با بیان اینکه اشتغال خانواده محور یکی از موضوعات مهم و جدی است که در  دولت سیزدهم به آن توجه ویژه شده است، اظهار کرد: اشتغال زنان سرپرست خانوار و فرزندان این زنان در اولویت قرار دارد.

وی با تاکید بر توجه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به شرکت های دانش بنیان و مشاغل خانگی، ادامه داد: پشتیبانی ویژه ای از این مشاغل انجام خواهد شد؛ اگر کارآفرینان  تضمین تامین مواد اولیه،  نیاز سرمایه‌ای و فروش آنها را انجام دهند تسهیلات مربوطه اخذ خواهد شد.

وی با بیان این‌که اعتبارات در نظرگرفته شده برای اشتغال آفرینی بانوان آذربایجان شرقی، ۲۰ میلیارد تومان است، گفت: با توجه به فعالیت های انجام گرفته در هر استان امکان افزایش اعتبار در هر استان وجود دارد.

وی گفت: اعتبارات مشاغل خانگی در دولت سیزدهم  نسبت به دوره‌های قبل رشد بسیار قابل توجهی داشته و برای هر استانی با توجه به شرایط خود و نسبت به جمعیت زنان خصوصا زنان سرپرست خانوار اعتبار متفاوتی در نظر گرفته می شود.

وی با بیان این‌که رییس جمهور  تاکید ویژه برای  تزریق اعتبارات به استان‌ها در حوزه اشتغال  دارند، اظهار  کرد: اگر امکان اشتغالزایی  بیشتری در آذربایجان شرقی فراهم شود،  اعتبار آن را تامین کنیم و تنها به ۲۰ میلیارد تومان اکتفا نمی‌کنیم.

انتهای پیام/