یک ایران علیه یک آشوب/ دست از این انقلاب بر نمی‌داریم
یک ایران علیه یک آشوب/ دست از این انقلاب بر نمی‌داریم
اجتماع امت رسول‌الله(ص) علیه اغتشاشگران و آشوبگران روزهای گذشته برگزار شد. از خزر تا خلیج فارس مردم گرد هم آمدند و پیام بیعت با رهبر انقلاب اسلامی را سر داده و هتک حرمت به قرآن، مقدسات و پرچم مقدس ایران را محکوم کردند.

به گزارش شمس، بعد از راهپیمایی دشمن شکن روز جمعه، روز یک‌شنبه ۳ مهر مردم ایران بار دیگر در کنار یکدیگر جمع شده و اعلام کردند که از آرمان‌ها و اصول انقلاب دست نمی‌کشند و اجازه‌ی بی‌حرمتی و بی‌احترامی به مقدسات را نیز نمی‌دهند.

اجتماع امت رسول‌الله(ص) علیه اغتشاشگران و آشوبگران روزهای گذشته، برگزار شد که استقبال زیادی را به همراه داشت. از خزر تا خلیج فارس مردم گرد هم آمدند و پیام بیعت با رهبر انقلاب اسلامی را سر داده و هتک حرمت به قرآن، مقدسات و پرچم مقدس ایران را محکوم کردند.

مردمان آذربایجان شرقی نیز در بسیاری از شهرها همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به پا خواستند و با اعلام برائت از آشوبگران اعلام کردند تا انتها پای انقلاب و کشور خود هستند.

امت رسول الله(ص) در تبریز همچنین در طول مسیر «مرگ بر آشوبگر، منافق مسلح اعدام باید گردد»، «بیزاؤلماغا حاضیروخ، خامنه‌ای سربازیوخ» (ما برای مُردن حاضریم، سرباز خامنه‌ایم) اقدام آشوبگران در تخریب و آسیب به اموال عمومی را محکوم کردند و خواستار برخورد با آشوبگران و فتنه گران شدند.

مردم تبریز همچنین بنر و دست نوشته‌های با مضامین ” نیروی انتظامی تشکر، تشکر”، ” نیروی انتظامی حافظ امنیت است”، بسیجی تشکر تشکر، پرچم عشق ماست این خط قرمزماست، «بسیجی لر جان وِیر ـ ولایته قان ویر» (بسیجی ها جان خودش را فدای انقلاب و رهبر می کنند)… از تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای برقراری امنیت قدردانی کردند و آمادگی خود را برای پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی و امنیت جامعه اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، طی روز ۳۰ شهریور عوامل آشوب‌طلب و اغتشاش‌گر به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی با حضور پراکنده در چند نقطه از تبریز دست به تخریب اموال عمومی، ایجاد ناامنی و اخلال در نظم عمومی جامعه زده‌اند؛ اقداماتی که از سویی منجر به شهادت رسیدن حسین اوجاقی مدافع امنیت در مقابل مصلای امام خمینی(ره) تبریز با چاقو شد  و از سوی دیگر هتک حرمت به مقدسات بویژه حجاب بانوان میهن اسلامی را در پی داشت.

تراب محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی درباره خسارت آشوبگران به اموال عمومی در تبریز گفت: شامگاه روز ۳۰ شهریور اغتشاشگران به ۲۲ اماکن دولتی حمله ور شده و این اماکن را تخریب و یا به آتش کشیدند.

وی افزود: یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی، ۷ دستگاه خودرو دولتی و یک دستگاه خودرو شخصی توسط اغتشاشگران سوزانده شد.

محمدی گفت: آشوبگران با حمله به عوامل انتظامی و امنیتی، موجب مجروح شدن ۵۸ نفر از آنان شده و یک نفر از بسیجیان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/