یک‌هزار و ۸۳۷ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی سوءتغذیه دارند
یک‌هزار و ۸۳۷ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی سوءتغذیه دارند
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام‌خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد یکهزار و ۸۳۷ نفر از مددجویان این نهاد از بیماری سوء تغذیه رنج می‌برند.

به گزارش شمس، ابرهیم جعفری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتقای شاخص های بهداشتی از اولویت های خدمت رسانی به محرومین توسط کمیته امداد است، افزود: بر همین اساس افراد فوق از ابتدای امسال تاکنون از سبد غذایی بهره مند شده اند.

وی اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی به مددجویان در بخش‌های بهداشتی،  بیمه اجتماعی، سوء تغذیه کودکان زیر ۶ سال و مادران شیرده، فرانشیژ  و کمک به خرید تجهیزات توانبخشی از جمله خدمات کمیته امداد به مددجویان بوده است.

جعفری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹ هزار و ۵۳۰ مورد فرانشیز و خدمات ویژه مددجویان شهری و روستایی نیز در آذربایجان شرقی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: تامین سلامت نیازمندان و مراقبت‌های بهداشتی تاثیر زیادی در کاهش مشکلات درمانی و دارویی بیماران و خانواده‌های تحت حمایت دارد و در همین زمینه کمیته امداد تمام توان خود را برای حمایت بهداشتی و درمانی از مددجویان انجام می دهد.

جعفری گفت: از ابتدای امسال تاکنون نسبت به تامین تجهیزات درمان  ۷۹۰ نفر از بیماران صعب العلاج و نیازمند استان نیز کمک شده است.