گشایش دو نمایشگاه تخصصی کشاورزی و دام و طیور در تبریز
گشایش دو نمایشگاه تخصصی کشاورزی و دام و طیور در تبریز
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: بیست و دومین نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی و بیستمین نمایشگاه صنعت دام و طیور استان با حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار شمس، اکبر فتحی در حاشیه گشایش این نمایشگاه که با حضور محمد کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی و مدیران بخش‌های مختلف کشاورزی و تشکل‌های کشاورزی برگزار شد، با بیان اینکه خوشبختانه واحدهای تولیدی حضور خوبی در این نمایشگاه دارند افزود: ۱۴۵ واحد از بیست استان کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: ان شاء الله کشاورزان و دامداران و مرغداران عزیز ضمن بازدید از آخرین یافته‌ها و محصولات صنعت مذکور باخبر می‌شوند و در ارتباط مستقیم با عرضه کنندگان انواع محصولات قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی در رابطه با وجه تمایز این دو رویداد با دوره‌های قبل تأکید کرد: از شاخصه‌های بارز این نمایشگاه‌ها حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان، افزایش بیش از صددرصدی فضای نمایشگاه نسبت به سال قبل و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های تخصصی می‌توان نام برد.

فتحی گفت: در این نمایشگاه از ۲۰ استان شامل استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اصفهان، البرز، خراسان‌رضوی، فارس، یزد، مرکزی، قزوین، گیلان، خوزستان، مازندران، گلستان، کردستان، لرستان، سمنان، همدان، زنجان و اردبیل شرکت کرده‌اند.

گفتنی است این نمایشگاه‌ها از ۱۴ لغایت ۱۷ تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در سالن‌های پروین اعتصامی و امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/