گرفتاری چندین ساعته مردم در اتوبان پاسداران
گرفتاری چندین ساعته مردم در اتوبان پاسداران
از ساعتی پیش اتوبان پاسداران تبریز در مسیر رفت و برگشت و حتی خیابان‌های اطراف به‌علت برگزاری مرحله پنجم تور دوچرخه‌‌سواری بین‌المللی کاملاً مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار شمس، از ساعتی پیش اتوبان پاسداران تبریز در مسیر رفت و برگشت و حتی خیابان‌های اطراف به‌علت برگزاری مرحله پنجم تور دوچرخه‌‌سواری بین‌المللی کاملاً مسدود شده است و علی‌رغم خرسندی شهروندان از اینکه برگزاری این تور بین‌المللی فرصت دیده شدن فرهنگ خطه آذربایجان را فراهم می‌کند، انتقاداتی را نیز به همراه داشته است.

مخاطبان متعددی با ارسال پیام‌هایی به تحریریه این پایگاه خبری و با اشاره به ترافیک سنگین ایجاد شده در این مسیر از برنامه‌ریزی ضعیف و عدم اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع مسئولان متولی ابراز نارضایتی کرده‌اند.

شهروندان می‌گویند اگر از قبل در خصوص زمان و مکان برگزاری این تور دوچرخه سواری و مسدودی مسیر اطلاع رسانی انجام می‌گرفت، قطعاً از مسیر جایگزین استفاده می‌کردند و دیگر مجبور نبودند دقایق زیادی از عمرشان را در ترافیک سپری می‌کنند و یا راهشان به درازا بکشد.

امید است مسئولان امر «فکر» را در کنار «عمل» به کار بیاندازند تا اجرای یک چنین رویداد ورزشی مردم‌پسندی کام همان مردم را تلخ نکند!

گفتنی است؛ سی و پنجمین دوره تور ایران – آذربایجان تا ساعاتی دیگر و با برگزاری مرحله پنجم به مسافت ۸۹ کیلومتر در داخل شهر تبریز به پایان می‌رسد.

انتهای پیام /