گاز ۹۵ مشترک پرمصرف در آذربایجان‌شرقی قطع شده است
گاز ۹۵ مشترک پرمصرف در آذربایجان‌شرقی قطع شده است
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: در جریان پایش مصارف گاز ادارات و دستگاه های اجرایی استان که از آذرماه آغاز شده، تاکنون جریان گاز ۹۵ مشترک پرمصرف شناسایی و قطع شده است.

به گزارش شمس، خسرو آریان‌پور در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تداوم پایش مصارف گاز در استان  اظهار کرد: تاکنون با برودت هوای استان ۵ هزار و ۹۵۰ مورد پایش انجام شده و با صدور ۳۵۰ اخطار، گاز ۹۵ مشترک پرمصرف نیز قطع شده است.

وی افزود: طرح پایش مصارف تاثیر بسیار مهمی از لحاظ مشاوره مصرف بهینه در ادارات و سازمان های اجرایی و کاهش هدر رفت گاز طبیعی و همچنین بهره گیری از مزیت همراهی دستگاه ها در اطلاع رسانی اهمیت مدیریت مصرف در بین کارکنان سازمان متبوع داشته است.

آریان‌پور در خصوص آمار پایش روز جاری شرکت گاز افزود: با توجه به احتمال افت فشار گاز به دلیل مصارف بیش از حد مشترکان، بدون هیچ چون و چرایی قطع گاز در انتظار مشترکان بد مصرف خواهد بود در همین راستا امروز ۲۴ دی ماه، گاز ۴۶ مشترک در جریان پایش مصارف قطع شده است.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان در خصوص قطعی‌های گاز مشترکان بد مصرف روز جاری ادامه داد: ۱۷ مورد از این قطعی‌ها مربوط به شهرستان تبریز، ۱۰ مورد شبستر، ۹ مورد مراغه، ۷ مورد میانه و ۳ مورد نیز شهرستان ملکان است.

انتهای پیام/