کیفیت در ساخت و ساز فدای کمیت نشود
کیفیت در ساخت و ساز فدای کمیت نشود
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز در نشست شورای معاونان شهرسازی مناطق دهگانه بر ضرورت افزایش نظارت بر ساخت و سازها و رعایت کیفیت و استاندارهای لازم تاکید کرد.

به گزارش شمس، نشست شورای معاونان شهرسازی و معماری مناطق دهگانه با حضور محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، عبداللهی مدیرکل شهرسازی، معاونان مناطق دهگانه و کارشناسان ستادی برگزار شد.

در این نشست که با محوریت ایجاد وحدت رویه در پرونده های ارسالی کمیسیون ماده ۵ و سایر پرونده های شهرسازی برگزار شد؛ معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز بر لزوم دقت بیش از پیش در مراحل تشکیل و ارسال پرونده های کمیسیون ماده ۵ تاکید کرد و گفت: بررسی دقیق و تشکیل پرونده ها بصورت کامل و عاری از هرگونه کاستی ها و نواقص موجب تسریع فرآیند مراحل استصوابی آن ها و  افزایش رضایتمندی ارباب رجوع می شود.

عزتی افزود: تسریع فرآیند رسیدگی به پرونده ها و همچنین تسریع صدور پروانه ساختمانی از اولویت های اساسی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز است اما این موضوع نباید خللی در امر نظارت و رعایت ضوابط در ساخت و سازها وارد کند.

وی گفت: معیار کیفیت همواره بایستی در اولویت ما بوده و هیچگاه فدای کمیت نشود و کنترل مضاعف پروانه های صادره نیز بعنوان امری مستمر و کاربردی در دستور کار کارشناسان این معاونت قرار گرفته باشد.

انتهای پیام /