کیانی: امسال باید برای تراکتور تجربه شود/ دیگر جای اشتباه نیست!
کیانی: امسال باید برای تراکتور تجربه شود/ دیگر جای اشتباه نیست!
کاپیتان تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه امسال باید برای این تیم تجربه شود، گفت: امیدوارم فصل آینده تیم پرقدرتی راهی مسابقات کنیم.

به گزارش شمس، مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال تراکتور پس از برتری این تیم مقابل فجرسپاسی در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام ره تبریز حضور یافته و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

کیانی در خصوص اینکه موتور تراکتور در آخر فصل روشن شده است، اظهار داشت: به نظرم جایگاه تراکتور اینجای جدول نیست و لیاقت هواداران ما خیلی بالاست. تیم ما همیشه باید برای قهرمانی بجنگد.

وی اضافه کرد: البته این اتفاقات {جایگاه نامناسب} برای بهترین تیم‌های دنیا هم رخ می‌دهد. خداراشکر توانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم و ان‌شاءالله برای سال بعد تیم پرقدرت و خوبی راهی لیگ کنیم.

خبرنگاری در خصوص نگرانی هواداران برای فصل آینده پرسید که کیانی در جواب گفت: امسال باید برای تراکتور تجربه شود. مالک و مدیریت باشگاه خیلی زحمت می‌کشند ولی باید بازیکنان خوبی بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد: باشگاه ما حرفه‌ای است و امیدوارم بازیکنان باتجربه و باکیفیتی جذب کنیم چراکه معتقدم حق هواداران و مردم آذربایجان هر سال یک قهرمانی است.

وی متذکر شد: دیگر جای اشتباه نیست و امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم و تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم.

کیانی در پاسخ به این سوال که «آیا فصل آینده در تراکتور می‌ماند یا خیر» اعلام کرد: من قرارداد دارم و با تمام وجود می‌جنگیم تا تراکتور را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

این بازیکن همچنین در واکنش به اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس ابراز داشت: بازیکنان حریف نباید هواداران را تحریک می‌کردند. امیدوارم دیگر در ورزشگاه سنگ پرتاب نشود.

انتهای پیام/