کوچک‌ترین خلافی انجام نداده‌ام/ امانت‌دار رأی و اعتماد مردم هستم
کوچک‌ترین خلافی انجام نداده‌ام/ امانت‌دار رأی و اعتماد مردم هستم
دبیری گفت: بنده به‌خاطر امضاء صورت‌جلسه تخفیف عوارض 25 درصدی به بنیاد تعاون ناجا که بعداً منتفی شد احضار شدم و کوچک‌ترین خلافی انجام نداده‌ام.

به گزارش خبرنگار شمس، «شهرام دبیری» در جلسه امروز شورای شهر تبریز با بیان اینکه جهت تنویر افکار عمومی و پاسخ به سوالات مردم چند نکته را یادآور می‌شود، اظهار داشت: به‌خاطر پرونده بنیاد تعاون ناجا از دادسرا برای تحقیق بنده را خواسته بودند.

وی افزود: پروژه هشت بهشت سرمایه‌گذاری هزار میلیاردی بود، جلسه‌ای با حضور مسئولین جهت تخفیف ۲۵ درصدی عوارض تشکیل شد و صورت جلسه را امضا کردیم، قرار شد عوارض را نقد پرداخت کنند و در عوض ۲۵ درصد تخفیف بگیرند و شورا این را از قبل تصویب کرده بود.

رئیس شورای شهر تبریز با بیان اینکه بعداً به مفاد صورت‌جلسه ایراد قانونی وارد شد، تصریح کرد: مراجع ذی‌صلاح گفتند برای تغییر کاربری تخفیف شامل نمی‌شود و شهرداری تبریز با توقیف اموال، پیگیر اخذ مبلغ تخفیف شد و تاکنون نیز پایان‌کار پروژه را صادر نکرده است.

وی اذعان داشت: بنده به عنوان ناظر این صورت‌جلسه را امضا کرده بودم و نه مدیر اجرایی! آن زمان بنده را به هیئت حل اختلاف دعوت کردند و گفتند که این کار یک تخلف اداری بود و نباید امضا می‌کردم، در بند آخر هم عنوان شده بود که تحت تعقیب اداری قرار بگیرد و وقتی پرونده به هیئت حل اختلاف استان رفت، نهایتا حکم صادره برایم تبرئه بود.

دبیری با اعلام اینکه با طرح دوباره پرونده تخفیف عوارض در پروژه هشت بهشت همه امضاکنندگان صورت‌جلسه را دادسرا احضار کردند، توضیح داد: همه این افراد با وثیقه امکان آزادی داشتند اما از شانس بنده سه روز تعطیلی بود که مهمان این عزیزان بودم! از مسئولین قضایی تشکر می‌کنم و این حق آنهاست که به تخلفات رسیدگی کنند. کوچک‌ترین خلافی نکردم و نیاز مالی برای خلاف ندارم و تمام تلاشم برای منافع و توسعه شهر است.

وی تاکید کرد: اگر این پروژه را امضا کردم و خودم را به خطر انداختم به این خاطر بود که چهل میلیارد تومان پول برای شهرداری تبریز آمد؛ امانت دار رای و اعتماد مردم هستم و از این اعتماد سواستفاده نمی‌کنم.

عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان ساخت: از مسئولین استان و مسئولین قضایی می‌خواهم که از تمام کارکنان شهرداری که خود را به خطر می‌اندازند تا توسعه شهر رخ دهد، حمایت کنند.

وی در پایان اعلام کرد: از خبرنگاران می‌خواهم که پیشرفت‌های مجموعه را انعکاس دهند و برای خلافی که رخ نداده خبرهای آنچنانی نزنند که رسانه‌های معاند خوراک خبری داشته باشند.

انتهای پیام/