کنترل بازرسان بازار بر قیمت و موجودی کالاها در آذربایجان‌شرقی
کنترل بازرسان بازار بر قیمت و موجودی کالاها در آذربایجان‌شرقی
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: بازرسان این سازمان بر قیمت و میزان موجودی کالاها و نحوه ارایه خدمات در بازار کنترل و نظارت می‌کنند.

به گزارش شمس، حبیب امین زاده، با تاکید بر این که بازرسان این سازمان در بازار و سطح عرضه استان حضور فعالی دارند، افزود: نظارت بازرسان بر قیمت و موجودی کالاها تا پایان سال جاری همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه گزارش های مردمی در خصوص قیمت کالاها و تخلفات احتمالی اصناف در طول شبانه روز از طریق سامانه دریافت می شود، اظهار داشت: بازرسان سازمان پس از دریافت شکایت بلافاصله در محل واحد صنفی حاضر و نسبت به پیگیری موضوع اقدام و نتیجه را به تماس گیرنده اعلام می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: طبق بخشنامه صادر شده از سوی ستاد تنظیم بازار کشور، افزایش قیمت هرگونه کالا و خدمات تا پایان سال منتفی است.

امین زاده با ادامه داد: این سازمان آماده است با همکاری سازمان راهداری و شهرداری ها لاستیک مورد نیاز واحدهای صنعتی و معدنی و سهمیه بنزین ناوگان درون شهری را تامین کند.

وی با تاکید بر اینکه با افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات از سوی متخلفان به صورت قاطع برخورد می شود، یادآوری کرد: در کارگروه های مختلف مانند ستاد ملی و استانی تنظیم بازار پیش بینی های لازم به خصوص در حوزه حمل و نقل اتخاذ و برنامه ریزی لازم انجام شده است.

امین زاده، افزود: نظارت بر کالا و خدمات شامل حمل و نقل کالا و مسافر در پایانه های حمل و نقل بازار میوه و تره بار، بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی در اولویت بازرسان این سازمان قرار دارد.