کم‌فروشی در برخی اقلام تولیدی توسط یک کارخانه معتبر کیک و شکلات
کم‌فروشی در برخی اقلام تولیدی توسط یک کارخانه معتبر کیک و شکلات
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: تخلف کم فروشی و عدم تطابق وزن اجحاف در حق مصرف کننده است و با متخلفان برخورد می کنیم.

به گزارش شمس، در پی شکایت مردمی مبنی بر کم فروشی در برخی اقلام تولیدی توسط یک کارخانه معتبر تولید کیک، بیسکویت و شکلات در تبریز مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به همراه اکیپ ویژه بازرسی و سنجش، وزن محصولات تولیدی این کارخانه را در فروشگاه آن مورد سنجش قراردادند.

صمد حضرتی، در بازدید از فروشگاه‌های کیک، بیسکویت و شکلات در تبریز، گفت: تخلف کم فروشی و عدم تطابق وزن مندرج در روی جلد کالا با وزن واقعی تولیدات کارخانجات، اجحاف در حق مصرف کننده بوده و تعزیرات حکومتی با این موارد برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: بازرسان باید در بازرسی‌های خود از واحدهای تولیدی به تخلف کم فروشی و عدم تطابق وزن مندرج در روی جلد کالا و وزن واقعی آن توجه بیشتری داشته باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در این بازدید از محصولات مختلف این کارخانه تولیدی برای تطابق یا عدم تطابق وزن مندرج در روی آنها با وزن واقعی به تعداد لازم وزن کشی انجام شد، اظهار داشت: نمونه این محصولات برای بررسی و اعلام نتیجه به اداره کل استاندارد ارسال شد و در صورت محرز شناخته شدن تخلف، با آن برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام /