کمک ۳۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی مردم استان به سیل‌زدگان از طریق کمیته امداد
کمک ۳۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی مردم استان به سیل‌زدگان از طریق کمیته امداد
محمد کلامی گفت: با همکاری مردم و خیّرین استان تاکنون توانستیم بالغ بر 39 میلیارد و 200 میلیون ریال برای هموطنان سیل زده جمع آوری کنیم.

محمد کلامی در تشریح کمک های جمع آوری شده بیان داشت: ۴ میلیارد ریال از این کمک ها بصورت نقدی و ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز در قالب کمک های غیرنقدی بوده که توسط مردم نیک اندیش استان تامین شده است.

وی ضمن تاکید بر رویکرد علمی و جهادی در امدادرسانی به سیل زدگان بیان داشت: در کمک های غیرنقدی، ارسال کالاهای اساسی و نو را در دستور کار قرار دادیم و اقلام ضروری همچون ۸۳ تخته فرش، ۱۱۲۹۰ تخته موکت، ۷۲۱۵ تخته پتو، ۴۶ دستگاه یخچال، ۴۳ دستگاه اجاق گاز، ۱۰ دستگاه تلویزیون به مناطق سیل زده ارسال گردید.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همچنین  ۸۰۳۰۳۰بسته مواد غذایی، ۱۸۶۷۳ مورد پوشاک و ۴۴۲۳۰ مورد سایر لوازم ضروری برای هموطنان سیل زده از طریق کمک های مردم استان جمع آوری و ارسال شده است.

وی ضمن تمجید از نیت های خیر مردم نیک اندیش استان در کمک به آسیب دیدگان بیان داشت: پویش جمع آوری کمک هاى مردمى در استان شکل گرفته و طی چند روز آینده کمک‌های دیگری را برای سیل زدگان ارسال خواهیم کرد و امید بر آن داریم با کمک‌های مردم  و تلاش مسئولین زندگی در مناطق سیل زده کشور به روال عادی بازگردد.

گفتنی است  مردم عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۰۴۱*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره‌ حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی، در بازسازی منازل تخریب‌ شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.