کمبود نیرو در پایگاه‌های اورژانس آذربایجان شرقی
کمبود نیرو در پایگاه‌های اورژانس آذربایجان شرقی
اهر- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: باتوجه به ابتلای برخی از نیروهای اورژانس به کرونا، کمبود نیرو در برخی از پایگاه‌های اورژانس احساس می‌شود.

فرزاد رحمانی در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با تعطیلی پایگاه اورژانس ۱۱۵ مجیدآباد گفت: پایگاه‌های ۱۱۵ مجیدآباد و ستارخان از تعطیلی درمی‌آیند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی افزود: آزمون جذب نیرو به پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ آذربایجان‌شرقی و علی‌الخصوص شهرستان‌های اهر و هوراند قرار بود در آذرماه برگزار شود ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا به دی‌ماه موکول شد و پس از برگزاری آزمون؛ نیروها جذب می‌شوند

وی افزود: نزدیک به ۲۰ کارشناسان فوریت‌های پزشکی جهت تأمین نیرو در پایگاه‌های ۱۱۵ مجیدآباد و ستارخان و افتتاح ورگهان به جمع کارشناسان فوریت‌های پزشکی اهر و هوراند اضافه خواهند شد.

رحمانی گفت: در مجموع کمبود نیرو در پایگاه‌های ۱۱۵ شهرستان‌های اهر و هوراند با جذب نیروهای جدید تأمین می‌شود.

وی گفت: با توجه به درگیری ۸ نفر از کارشناسان فوریت‌های پزشکی اهر با ویروس کرونا و قرنطینه بودن همکاران، در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ با کمبود نیروی انسانی مواجه شده‌ایم.

وی افزود: البته در تمامی شهرستان‌ها به دلیل ابتلای همکاران به کرونا و نبود نیروی جایگزین؛ فشار کاری مضاعفی بر کارشناسان فوریت‌های پزشکی تحمیل می‌شود.

  • منبع خبر : مهر