کمبود خودرو مشکل اساسی سرویس مدارس تبریز و مناطق استان
کمبود خودرو مشکل اساسی سرویس مدارس تبریز و مناطق استان
به دنبال آغاز آموزش های حضوری در مدارس استان و مشکلات ایاب ذهاب دانش آموزان، رئیس اداره انجمن اولیاء مربیان استان، کمبود شدید خودرو را مشکل اساسی تامین سرویس مدارس عنوان کرد.

به گزارش شمس، اصغر شفائیه به دنبال آغاز آموزش های حضوری در مدارس استان و مشکلات ایاب ذهاب دانش آموزان، رئیس اداره انجمن اولیاء مربیان استان، کمبود شدید خودرو را مشکل اساسی تامین سرویس مدارس عنوان کرد.

وی ادامه داد: با آغاز بکارمدارس بشکل کاملا حضوری از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ که براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت گرفت سیل دانش آموزان روانه مدارس شدند و نیاز به سرویس مدرسه نیاز جدی و اساسی خانواده ها شد.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان استان ادامه داد: با بازگشایی مجموعه آموزش و پرورش و مدارس بصورت فوری نسبت به تشکیل جسلسات هماهنگی با نهاد ها و سازمانهای زیربط و شرکت های حمل و نقل اقدام کرد.

شفائیه اظهار کرد: مجموعه تمام تلاش خود را برای راه اندازی طرح سرویس مدارس بکار گرفته اما در این بین کمبود خودروی مجاز به چالش بزرگ تبدیل شد.

این مقام مسئول یادآور شد: از آنجایی که کلیه مینی بوس ها و سایر خودروهای سواری که در سالیان متمادی با مدارس همکاری می کردند بدلیل اینکه آموزش حضوری متاثر از ویروس کرونا تعطیل بود. با سایر شرکت ها و کارخانه ها و سازمان ها قرار داد منعقد کرده اند و در این برهه زمانی امکان ارائه سرویس در مدارس برای آنها میسر نبود و شرکت های حمل و نقل نتوانستند تعداد ماشین مورد نیاز مدارس را تامین کنند.

اصغر شفائیه خاطر نشان شد: به ناچار در این برهه از زمان این مسولیت بعهده خود اولیا افتاد که باعث بروز مشکلات فراوانی از جمله ترافیک سنگین در معابر شهری شد.

وی در پایان مساعدت سازمان تاکسیرانی و شرکت واحد را برای رفع این مشکل خواستار شد.

انتهای پیام/