کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از یک خودرو در محور هشترود – مراغه
کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از یک خودرو در محور هشترود – مراغه
فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با پشتیبانی عملیاتی ماموران انتظامی شهرستان‌های هشترود، مراغه و چاراویماق و از یک دستگاه خودرو عبوری در محور هشترود - مراغه کشف و ضبط شد.

به گزارش شمس؛ سردار حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه متهم هنگام انتقال مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در زمینه تهیه و توزیع کلان مواد مخدر در سطح استان فعالیت دارد، مراتب در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با اشرافیّت اطلاعاتی و اقدامات تخصصی متوجه شده بودند که این قاچاقچی قصد دارد مواد مخدر را در باغش انبار کرده و در زمان‌های مناسب نسبت به توزیع و فروش آن اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های پلیس است، از ساکنان استان درخواست کرد که در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام /