کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در تبریز و مراغه دفتر افتتاح می‌کند
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در تبریز و مراغه دفتر افتتاح می‌کند
عضو هیات مدیره و مدیر امور بازرگانی شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: کشتیرانی کشور در صدد است ایجاد دفتر در تبریز و مراغه به منظور هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقل بین المللی استان در قالب حمل و نقل ترکیبی است.

به گزارش شمس، کاپیتان داود تفتی روز چهارشنبه در جمع اعضای کمیسیون گمرک، حمل نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی تبریز با تاکید بر دو مولفه زمان و هزینه در تجارت خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد و توسعه حمل و نقل ترکیبی (جاده ای، ریلی و دریایی) مدیریت زمان و هزینه در تجارت بین المللی است تا توان رقابت پذیری شرکت های ایرانی با سایر شرکت های منطقه ای و جهانی و توسعه اقتصادی مناطق مختلف کشور فراهم شود.
رضا کامی دبیر هیات رئیسه و رییس کمیسیون گمرک، حمل و نقل و ترانزیت اتاق تبریز هم با اشاره به ظرفیت حمل و نقل بین المللی تبریز با توجه به موقعیت استراتراتژیک استان آذربایجان شرقی، اظهار امیدواری کرد: با تقویت همکاری شرکت های حمل و نقل بین المللی (جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی) با کشورهای همسایه از ظرفیت های بالقوه استان بهره برداری مناسبی به عمل آید.

در ادامه جلسه اعضای حاضر نکته نظرات خود را در خصوص نحوه ایجاد و تقویت حمل و نقل ترکیبی در شرایط سخت اقتصادی را مطرح کردند.