کشته شدن یک پزشک عمومی در شهر ایلخچی
کشته شدن یک پزشک عمومی در شهر ایلخچی
یک پزشک عمومی، روز گذشته در مطبش در شهر ایلخچی شهرستان اسکو بر اثر اصابت گلوله، به قتل رسید.

به گزارش شمس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تایید این خبر، اظهار کرد: فعلا اطلاعات دقیقی از جزییات حادثه و علت آن در دسترس نیست، اما در همین حد می‌دانیم که دکتر اعتمادی، پزشک عمومی در ایلخچی به ضرب گلوله دچار جراحت شده و جان باخته است.

روزبه رجایی ادامه داد: متاسفانه این پزشک در مسیر انتقال به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز دچار ایست قلبی شده و با وجود اقدامات احیای قلبی جان خود را از دست داد.

بابک رضی منش، فرماندار شهرستان اسکو نیز در گفت‌وگو با ایسنا از دستگیر شدن قاتل پزشک عمومی در شهر ایلخچی این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۹.۵۵ شب گذشته به پلیس اطلاع داده شده است، نیروهای پلیس ساعت ۱۰:۰۵ در محل حاضر بودند.

وی اضافه کرد: ضارب به ظاهر درخواست متادون از پزشک داشته است که با توجه به فرایند خاص آن، از دادن متادون به این فرد خودداری شده و ضارب که اعتیاد هم داشته است، با کلت کمری، دو گلوله شلیک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دکتر محمد اعتمادی سال‌های متمادی در شهر ایلخچی مشغول به کار بود، این حادثه در مرکز ترک اعتیاد و درمانگاه شبانه روزی امیرالمونین ایلخچی روی داده است.

رضی‌منش خاطرنشان کرد:حادثه بلافاصله در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ضارب طی دو ساعت و راس ساعت ۱۱:۵۵ دستگیر شده در اختیار نیروی انتظامی و بازپرس دستگاه قضایی قرار گرفت، تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد و پرونده در حال طی کردن فرایندهای قضایی و قانونی است.

انتهای پیام