کرامت مومنان هنگام توزیع بسته‌های معیشتی حفظ شود
کرامت مومنان هنگام توزیع بسته‌های معیشتی حفظ شود
امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رزمایش کمک مومنانه تا پایان رمضان ادامه می‌یابد بر حفظ کرامت انسانی و مومنان هنگام توزیع بسته‌های معیشتی تاکید کرد.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از انبار بسته‌های معیشتی پویش رحمت تبریز با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنان به امر رهبر معظم انقلاب تا پایان رمضان ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: برای کمک رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا همه اقشار مردمی به میدان آمدند و موسسات خیریه کمک‌های ملت نوعدوست را از هزار تومان تا یک میلیارد تومان سازماندهی می‌کنند و در این راستا مساجد سنگر اول جمع آوری این کمک‌هاست.

امام جمعه تبریز افزود: بسته‌های معیشتی آماده شده توسط خیران با کمک بسیج و سپاه در جای جای آذربایجان شرقی توزیع می‌شود تا فرمان رهبری در راستای رزمایش مواسات محقق شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با یادآوری اینکه تعدادی از کارگران روزمزد به دلیل شیوع کرونا‌ به لحاظ معیشتی و مالی آسیب دیده‌اند، تصریح کرد: مساجد شکوه همدلی مردم از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است و در این روزهای کرونایی ‌نیز در همه شهرها و روستاها با محوریت مساجد مردم نوعدوست و خیران از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا دستگیری می‌کنند.

حجت الاسلام آل هاشم پویش‌های خیرخواهانه در مساجد را پاسخی به شبهه افکنان به جایگاه اماکن مذهبی و دینی عنوان و تاکید کرد: ‌ مساجد و اماکن مقدس، مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی و اهالی غیرتمند آذربایجان برای رساندن کمک‌های خود به نیازمندان دور هم جمع کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر حفظ کرامت مومنان در این کمک‌ها، خاطرنشان ساخت: این رزمایش مقدس با تمام توان تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/