کامبک یک نیمه‌ای شاگردان ساغلام در سکوت یادگار/ تراکتـور نسخه فجر را پیچید!
کامبک یک نیمه‌ای شاگردان ساغلام در سکوت یادگار/ تراکتـور نسخه فجر را پیچید!
تراکتور در روزی که از حضور هوادارانش محروم بود، مقابل میهمان خود فجرسپاسی به پیروزی رسید تا روند نتایج خوب این تیم با سرمربی ترک‌تبار تدوم یابد.

به گزارش شمس، تیم تراکتور شامگاه روز گذشته (چهارشنبه) در دیداری از هفته بیست‌ونهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه خانگی خود به مصاف فجرسپاسی شیراز رفت.

در این بازی، سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمان خود گذشته و آخرین بازی خانگی فصل‌شان را با بردی شیرین جشن گرفتند.

دیدار دو تیم راس ساعت ۲۰ و به دلیل محرومیت هواداران تراکتور در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام ره تبریز برگزار شد و هر سه گل بازی در نیمه اول به ثمر رسید.

ابتدا این بازیکنان فجرسپاسی بودند که در دقیقه ۸ از روی یک ضربه شروع مجدد و ایستگاهی با ضربه سر امید منصوری به گل رسیده و خیلی زود پیش افتاد.

پس از این گل زودهنگام، تراکتوری‌ها برای جبران نتیجه روی دروازه حریف فشار آوردند که در دقیقه ۲۴ محمد عباس‌زاده از روی ارسال سامان نریمان‌جهان با ضربه سر دیدنی توپ را با تور دروازه حریف آشنا کرده و کار را به تساوی کشاند.

تراکتور که میل بیشتری برای گلزنی نشان می‌داد در دقایق پایانی نیمه اول به گل دوم نیز رسید تا در همان نیمه نخست کامبک زده و نتیجه باخته را در با برد عوض کند.

سامان نریمان‌جهان در دقیقه ۳۹ زننده این گل بود که با شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه تیم میهمان را برای دومین بار فرو ریخت تا تراکتور برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم اما بازی دو تیم حکایت متفاوتی داشت و در دقایق آغازین هادی محمدی از تراکتور و از فجر از زمین بازی اخراج شدند و دو تیم در ادامه ۱۰ نفره بازی کردند.

در این نیمه فجر که چیزی برای از دست دادن نداشت، حملات زیادی روی دروازه تراکتور انجام داد که با بی‌دقتی مهاجمانش و درخشش اخباری از رسیدن به گل مساوی بازماند.

این تیم در اواسط نیمه دوم تا آستانه باز کردن دروازه تراکتور پیش رفت که ضربه مهاجم این تیم به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت دیگر بازیکن این تیم دروازه خالی را از دو قدمی به بیرون زد!

بهترین موقعیت تراکتور در این نیمه ضربه محمد قادری در شرایط تک به تک با ایمان صادقی بود که شوت این بازیکن با اختلاف کم از دروازه فجر به بیرون رفت.

در دقایق واپسین نیز سعید واسعی روی کات‌بک قادری می‌توانست گل سوم را برای تراکتور بزند اما ضربه این بازیکن درست به جایی رفت که سنگربان فجر حضور داشت و نتیجه پایانی با برتری ۲ بر یک میزبان ثبت شد.

با این نتیجه، تراکتور به ششمین برد خود دست یافته و با ۲۸ امتیاز جایگاهش را در رده سیزدهم تثبیت کرد اما فجرسپاسی با ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم ماندنی شده و در فاصله یک هفته به پایان مسابقات با لیگ برتر وداع کرد.

گروه داوری: داور وسط: حمید حاج ملک- کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و عسگر محمدی- داور چهارم: حامد سیری/ ناظر: رضا سخندان

اخطار: سامان نریمان‌جهان (۲۷)، هادی محمدی (۳۷ و ۵۶) و شاهین ثاقبی (۵۱) از تراکتور

اخراج: هادی محمدی (۵۶) از تراکتور و فرزان دانا (۵۶) از فجرسپاسی

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، عبدالله حسینی، هادی محمدی، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، محمد قنبری (۶۳- آرش قادری)، مهدی کیانی (۷۳- علی نجفی)، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان (۶۳- سعید واسعی)، پیمان بابایی (۷۳- محمد قادری) و محمد عبا‌س‌زاده (۸۵-سعید کریم آذر)
سرمربی: ارطغرل ساغلام

ترکیب فجرسپاسی: ایمان صادقی، امید منصوری، محمد زینالی‌، احمد زنده‌روح، حمید نعمتی‌، محمد کاظمی‌، رضا آقابابایی، ميلاد كمندانی، فرزان دانا، رضا علیاری و علی‌ نبی‌زاده (۵۴- ابوالفضل بابایی)
سرمربی: مجتبی سرآسیایی

انتهای پیام/