کار فرهنگی با روحیه کارمندی انجام نمی‌شود/ با خانواده‌هایتان خداحافظی کنید!
کار فرهنگی با روحیه کارمندی انجام نمی‌شود/ با خانواده‌هایتان خداحافظی کنید!
حجت‌الاسلام شعبانی گفت:با روحیه کارمندی ساعت ۸ بیا ۲ برو کار فرهنگی قابل انجام نیست و کار جلو نمی‌رود به همین دلیل اگر قرار است با خانواده خداحافظی بکنید، زودتر این کار را انجام دهید.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شعبانی در آیین معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: بنده هفت ماه است که فراری‌ام تا این روز را نبینم اما وقتی این خدمت را قبول کردم سعی خواهم کرد خودم را به مولایمان حضرت علی (ع) شباهت دهم.

وی ادامه داد: راه ما مشخص است و آن هم اجرای گام دوم با محوریت جوانان آن هم با تزریق نشاط است، اگر من روحانی با نشاط نباشم این نشاط به جامعه تزریق نمی‌شود و محوریت کار بنابه فرموده رهبری جوان و جوان و جوان است.

رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: با روحیه کارمندی ساعت ۸ بیا ۲ برو کار فرهنگی قابل انجام نیست و کار جلو نمی‌رود به همین دلیل اگر قرار است با خانواده خداحافظی بکنید، زودتر این کار را انجام دهید.

وی افزود: حجت‌الاسلام حسینی در مدت مسئولیت یک گام به جلو رفتند و امیدواریم یک گام هم ما جلو برویم، ایشان نیز قول داده‌اند برادرانه و باقدرت در اداره کل اوقاف به ما کمک کنند.