چهار تورنمنت ملی دوچرخه‌سواری در تبریز برگزار می‌شود
چهار تورنمنت ملی دوچرخه‌سواری در تبریز برگزار می‌شود
رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی از برگزاری چهار تورنمنت ملی دوچرخه سواری در مرداد و شهریور ماه سالجاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش شمس، رسول هاشم کندی در این خصوص اظهار کرد: ششم تا دهم مرداد ماه میزبان مسابقات قهرمانی کشوری کارگران و هفتم تا دهم میزبان آخرین مرحله لیگ جوانان در بخش پیست و جاده هستیم‌.

وی ادامه داد: المپیاد استعداد یابی دوچرخه سواری در بخش دختران و پسران نیز دیگر برنامه ای است که در آینده خواهیم داشت.

هاشم کندی به تمهیدات صورت گرفته در خصوص زیرساخت های مورد نیاز برای مسابقات گفت خوشبختانه زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری باشکوه این مسابقات فراهم شده است و تمامی مسابقات در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

نکته قابل توجه این است که نخستین بار در پیست یادگار امام مسابقات‌قهرمانی کشور برگزار می شود و همچنین برای نخستین بار از جاده های داخل یادگار امام استفاده می شود بدون اینکه در ترافیک شهری تداخلی داشته باشیم.

رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی، در خصوص ارزیابی وضعیت تیم های استانی، در بخش کارگری تیم فعال است و در لیگ دسته یک کشوری رکاب می زنند و من امیدوارم نتایج خوبی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در بحث لیگ جوانان جاده و پیست همیشه تیم های ما جزو تیم های برتر هستند و در این عرصه کاپ و مدال داشتیم که پیش بینی نتایج خوبی دارم.

هاشم‌کندی افزود: سال گذشته در بحث المپیاد ورزشی نتایج بسیار خوبی را شاهد بودیم اما با توجه به اینکه هر سال با ورزشکاران جدید الورود در این عرصه روبرو هستیم پیش بینی این موضوع از حالا سخت است ولی با پشتکار و تمرینات ورزشکاران مان امیدواریم نتایج بهتری نسبت به سال گذشته بدست بیاوریم.