چراغ سبز از کنفرانس خبری به زنوزی/ دایی تراکتوری می‌شود؟
چراغ سبز از کنفرانس خبری به زنوزی/ دایی تراکتوری می‌شود؟
در حالیکه صبح امروز لیکنز، سرمربی بلژیکی تراکتور ایران را ترک کرد شایعاتی مبنی بر توافق اولیه علی دایی و سرخ‌پوشان تبریزی به گوش می‌رسد.

به گزارش شمس، بعد از اتفاقات بازی تراکتور و سپیدرود رشت که با حاشیه‌های فراوانی همراه بود و منجر به کنار گذاشتن محسن فروزان از تیم تراکتور شد، سراشیبی نزول برای سرخپوشان تبریزی آغاز شد. کسب تنها ۲ امتیاز از پنج بازی آخر صبر هواداران را به سر رساند تا شعار “حیا کن/رها کن” سر داده شود و زمزمه‌های خداحافظی لیکنز از تیم به گوش برسد.

تراکتور در آخرین بازی مقابل فولاد نیز متوقف شد تا رویای رسیدن به جام باشگاه‌های آسیا به سراب تبدیل شود. بعد از اتمام این بازی شنیده‌های مبنی بر اتمام همکاری با سرمربی بلژیکی قوت گرفت تا جایی که روز گذشته برخی رسانه‌ها مدعی شدند که یکی از مسئولان باشگاه تراکتور در دفتر علی دایی با وی مذاکره کرده و طرفین به توافقات اولیه نیز رسیده‌اند.

البته این اتفاق دور از انتظار نبود زیرا برخلاف سالهای گذشته و رفتارهای عجیب دایی در یادگار امام و کنفرانس‌های خبری در تبریز، پیش از دیدار سایپا و ماشین‌سازی آرزویش را مربیگری در تبریز دانست.

سرمربی وقت سایپا در آن کنفرانس خبری عنوان کرد:”یکی از آرزوهای من است که بتوانم اینجا کار کنم. تیم‌های آذربایجانی شایستگی زیادی دارند و امیدوارم فوتبال آذربایجان قهرمان لیگ شود. فوتبال این استان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تراکتورسازی نیز فصل خوبی را پشت سر گذاشت و غیر از دو بازی آخر که متاسفانه باعث شد شرایطش در جدول آنطور که باید نباشد اما امیدوارم در آخر موفق باشد. همانطور که گفتم پتانسیل این تیم بالاست و مطمئنم در سال‌های بعد نتایج بسیار خوبی را کسب خواهد کرد و می‌تواند سال‌های سال برای استان آذربایجان موفقیت کسب کند.”

این حرف‌های علی دایی را می‌توان چراغ سبز وی به زنوزی تلقی کرد زیرا تلویحا خود را آماده برای بر عهده گرفتن سکان تراکتور اعلام کرد. حال باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی دایی ردای هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را به تن خواهد کرد یا گزینه‌ای دیگر از لیست زنوزی سربلند خواهد کرد.

  • نویسنده : فرناز پورعباس