پیگیر موضوع رفع آلودگی هوای تبریز هستیم/ در گذشته از ۸۸ اتوبوس دست دوم به عنوان اتوبوس نو بهره‌برداری شده است!
پیگیر موضوع رفع آلودگی هوای تبریز هستیم/ در گذشته از ۸۸ اتوبوس دست دوم به عنوان اتوبوس نو بهره‌برداری شده است!
رییس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم شهر پیگیر موضوع آلودگی هوا و رفع این معضل هستیم.

به گزارش شمس، رسول برگی صبح روز دوشنبه در سی‌وششمین جلسه‌ی علنی فوق‌العاده اظهار کرد: موضوع دستور جلسه‌ی امروز در خصوص آلودگی هوای شهر تبریز است که باید برای رفع این معضل اقداماتی اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه چند روزی می‌شود هوای تبریز به صورت مداوم آلوده است و غلظت بالای آلایندگی و کاهش بارش می‌تواند در این معضل نقش بسزایی داشته باشد که باید برای آن چاره اندیشی شود، گفت: ما باید به عنوان نمایندگان مردم شهر پیگیر موضوع آلودگی هوا و رفع این معضل باشیم تا آسایش و رفاه برای شهروندان تامین شود.

برگی تصریح کرد: در دوره‌های گذشته از ۱۰۰ اتوبوس بهره‌برداری کردیم که ۸۸ دستگاه آن فرسوده بود و متاسفانه با سخنان دو پهلو و دست کشیدن به ظاهرشان، به عنوان اتوبوس نو به خورد مردم دادیم.

وی در ادامه افزود: اجازه حرکت به خودروهای تک سرنشین بویژه برای کارمندان ندهیم. شاید زمانبر باشد ولی مطمئنا نتیجه‌بخش خواهد بود. سفرهای درون‌شهری باید مدیریت شود. باید از استارتاپ‌ها حمایت شود و خرید و فروش اینترنتی را توسعه دهیم. با افزایش عمده‌فروشان در خارج از شهر، می‌توان از ترافیک خیابان دارایی کاست. قدرت نظارت بر معاینه فنی خودروها را افزایش دهیم.

انتهای پیام /