پیشرفت بیش از ۲۰ درصدی ۴ پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن
پیشرفت بیش از ۲۰ درصدی ۴ پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن
سرپرست شرکت عمران سهند از پیشرفت فیزیکی بیش از ۲۰ درصدی ۴ پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش شمس، غلامرضا اقبالی در این‌باره اظهار کرد: سهم شرکت عمران سهند در گام اول نهضت ملی مسکن که با دستور رئیس محترم جمهوری اسلامی عملیات اجرایی آن آغاز شد، ۹هزار و ۲۵۱ واحد است.

او ادامه داد: از همان روزهای ابتدایی اقدامات اولیه برای احداث ۳۰ پروژه مسکونی در نقاط مختلف شهر جدید سهند آغاز شد که تاکنون بیش‌تر پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردارند.

سرپرست شرکت عمران سهند تشریح کرد: پروژه‌ ۳۹۹ واحدی شمس با پیشرفت فیزیکی ۲۴ درصد، ۹۶واحدی نیلوفر با پیشرفت فیزیکی ۲۲ درصد، ۴۶۸ واحدی فخر ۱ با پیشرفت ۲۰ درصد و ۷۶۸ واحدی چشمه با پیشرفت ۳۴ درصد از جمله پروژه‌هایی هستند که از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و با سرعت در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: در این میان ۱۱ پروژه نیز پیشرفت فیزیکی بالای ۱۰ درصدی دارند که از جمله می‌توان به پروژه‌های کمال، نگارستان، بهارستان، آذر، یلدای ۱ و… اشاره کرد.

اقبالی همچنین گفت: با تاکید ریاست محترم جمهوری اسلامی و وزیر محترم راه و شهرسازی، هم‌اکنون پیشبرد پروژه‌های نهضت ملی از مهم‌ترین و اولویت‌دارترین ماموریت‌های شرکت عمران به شمار می‌آید که مشاوران، طراحان، سازندگان و ناظران این نهضت به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام /