پورتال ثبت نام غیرحضوری نوآموزان پیش دبستانی در آذربایجان شرقی راه‌اندازی شد
پورتال ثبت نام غیرحضوری نوآموزان پیش دبستانی در آذربایجان شرقی راه‌اندازی شد
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از راه اندازی پورتال ثبت نام غیرحضوری نوآموزان این دوره خبر داد.

به گزارش شمس، کامیار قهرمانی‌فرد در خصوص پورتال ثبت نام غیرحضوری نوآموزان پیش دبستانی اظهار داشت: به دنبال اعلام ثبت نام و آموزش رایگان و مجازی دوره ی پیش دبستانی و بمنظور پیشگیری از مراجعات حضوری در شرایط کرونایی پورتال ثبت نام غیرحضوری نوآموزان این دوره ایجاد شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار داشت: در ایام تشدید محدودیت‌های و شرایط خاص کرونایی و همچنین ضرورت مراقبت از سلامت مردم و شتاب بخشی شناساسایی و جذب نوآموزان ۶ ساله، این سامانه راه اندازی شده است.

وی یادآور شد: خانواده‌های محترم می توانند با ورود به سامانه راهبران فناوری و بخش پیش دبستانی به آدرس http//:rahbaran.edu.ir درخواست ثبت نام در طرح ملی پوشش سراسری و آموزش مجازی پیش دبستانی را برای فرزندان خود انجام دهند.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، قهرمانی‌فرد اظهار کرد: اطلاعات ثبت شده توسط مراجعین بلافاصله در پایگاه ثبت شده (منطقه/ ناحیه) قابل دسترسی و ثبت در سامانه سناد خواهد بود.

وی در پایان از تمامی همکاران و اصحاب رسانه در مناطق و نواحی استان اطلاع رسانی حداکثری موضوع را در راستای پوشش تمامی نوآموزان در دوره پیش دبستانی مجازی، خواستار شد.