پناهگاه حیوانات در تبریز آبان‌ سال‌جاری به بهره برداری می‌رسد
پناهگاه حیوانات در تبریز آبان‌ سال‌جاری به بهره برداری می‌رسد
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: تلاش داریم پروژه پناهگاه حیوانات در اوایل آبان‌ سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شمس، حبیبه هراتی در جلسه کنترل جمعیت حیوانات بلاصاحب شهر تبریز که با حضور قائم مقام شهردار تبریز، معاون محیط‌زیست و خدمات‌ شهری شهرداری تبریز و نمایندگانی از اداره‌های دامپزشکی، حفاظت محیط زیست، علوم‌پزشکی، منابع طبیعی و نماینده دادستان و فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: پس از افتتاح پناهگاه و کلینیک حیوانات، عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب در این مکان انجام می‌گیرد.

هراتی خاطرنشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع توسط شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان و با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال در دست اجرا است.

قائم مقام شهردار تبریز نیز در این جلسه تصریح کرد: مراحل زنده گیری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب شهری با استفاده از داروهای بیهوشی و امکانات لازم در تمام مناطق دهگانه شهرداری تبریز برای جمع آوری این حیوانات به نحو احسن انجام می‌گیرد.

تیزپاز ادامه داد: در کلیه مناطق دهگانه سطح شهر تبریز اکیپ زنده گیری سگ‌های بلاصاحب راه اندازی و مجهز شده و در حال ارائه آماده خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه با تمام توان پیگیر تکمیل پروژه پناهگاه نگهداری حیوانات شهری هستیم، گفت: سگ‌های بلاصاحب تبریز پس از زنده گیری توسط شهرداری با مشارکت اداره کل دامپزشکی تبریز عقیم سازی شده و علیه بیماری هاری واکسیناسیون می‌شوند.

انتهای پیام /