پلیس با روزه‌خواران در ملاعام برخورد می‌کند/ برخی تعمدا روزه‌خواری انجام می‌دهند
پلیس با روزه‌خواران در ملاعام برخورد می‌کند/ برخی تعمدا روزه‌خواری انجام می‌دهند
سرهنگ شعفی گفت: مسافران یا بیماران اگر دور از چشم مردم و در جایی خلوت چیزی هم بخورند پلیس با آنها کاری ندارد اما چه مسافران، چه بیماران و چه افراد عادی نباید در ملا عام اقدام به روزه‌خواری کنند زیرا حرمت این ماه بالاتر از هرچیزی است.

سرهنگ هاشم شعفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شمس در خصوص برخورد نیروی انتظامی با روزه‌خواری اظهار داشت: از ابتدای آغاز این ماه مبارک اعلام کرده‌ایم که حرمت این ماه بالاتر از هرچیزی است و پلیس با روزه‌خواری در ملا عام برخورد خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کسانیکه مسافر یا بیمار هستند چه باید بکنند، گفت: برای مسافران رستوران‌هایی در نظر گرفته شده و کسی در آنجا با مسافران کاری ندارد، در مورد بیماران نیز هرکس در محلی دور از چشم اگر چیزی هم بخورد پلیس برخوردی نمی‌کند چون ما کسی را مجبور به روزه گرفتن نمی‌کنیم بلکه با روزه‌خواری در ملا عام برخورد می‌کنیم.

معاون اجتماعی نيروی انتظامی آذربايجان‌شرقی ادامه داد: آیا نیروی انتظامی نباید با کسی که علنا در ملاعام سیگار می‌کشد یا چیزی می‌خورد برخورد کند؟ برخی‌ها تعمدا و در ملاعام اقدام به روزه‌خواری می‌کنند که قطعا با این مساله برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: مسافران یا بیماران اگر دور از چشم مردم و در جایی خلوت چیزی هم بخورند پلیس با آنها کاری ندارد اما چه مسافران، چه بیماران و چه افراد عادی نباید در ملا عام اقدام به روزه‌خواری کنند زیرا حرمت این ماه بالاتر از هرچیزی است.

انتهای پیام/