پروژه فشار حداکثری آمریکایی ها علیه ایران شکست خورده است/ در منطقه به دنبال جنگ قومیتی و رویارویی ایران و آذربایجان بودند
پروژه فشار حداکثری آمریکایی ها علیه ایران شکست خورده است/ در منطقه به دنبال جنگ قومیتی و رویارویی ایران و آذربایجان بودند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با شکست‌ سیاست‌های ترامپ در آمریکا و روی کار آمدن دموکرات‌ها پروژه فشار حداکثری شکست خورد.

به گزارش شمس، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز  با بیان اینکه یکی از راه‌های عدالت مبارزه با فساد است، اظهار داشت: اگر با فساد اقتصادی مقابله نشود، هر سرمایه داری ممکن است به جای ورود به تولید به سراغ راه‌های دیگر برود.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی امروز مردم تبریز در ۲۲ بهمن امسال، گفت: برای حفظ انقلاب راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها اطاعت از بیانات رهبر انقلاب، پافشاری روی اصول و ارزش‌های انقلاب، حفظ و تقویت ارتباط با خداست.

وی ادامه داد: وحدت و انسجام ملی، تقویت دشمن شناسی، استکبارستیزی و افزایش آمادگی دفاعی از دیگر راه‌های حفظ انقلاب است.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: موضوع دیگر رعایت عدالت اجتماعی و مقابله با فرهنگ منحط غربی است، از کسانیکه در سال  های بعد از انقلاب در کمیته انقلاب بودند و برای حفظ نظم تلاش کردند، قدردانی می‌کنیم.

وی اذعان داشت: در جشن انقلاب معمولا از دستاوردها گفته می‌شود اما باید بگوییم که دستاورد فقط مادی نیست و نباید دستاوردهای معنوی را از قلم بیندازیم و اگر بخواهیم خطرات جنگ شناختی را بدانیم باید با جهاد تبیین که رهبر انقلاب فرموده‌اند،آشنا شویم.

آل هاشم تصریح کرد: با شکست‌ سیاست‌های ترامپ و روی کار آمدن دموکرات‌ها پروژه فشار حداکثری شکست خورد.

وی ادامه داد: نخستین تلاش آنها این بود که دولتی بر سر کار بیاید که آنها می‌خواهند و دوم اینکه می‌خواستند با یک جنگ مذهبی در افغانستان ایران را وارد یک جنگ کنند.

وی در پایان اظهار داشت: موضوع سوم برنامه ریزی در غرب کشور بر روی گروهک کومله که ایران را دچار چالش کنند و چهارم در جنگ آذربایجان و ارمنستان هم می‌خواستند آتش جنگ قومیتی شعله ور شود و هم ایران و آذربایجان را رو در رو کنند.

انتهای پیام/