پروژه خط ۲ مترو تبریز با مشارکت چینی‌ها سرعت می‌گیرد
پروژه خط ۲ مترو تبریز با مشارکت چینی‌ها سرعت می‌گیرد
متفکرآزاد، از پیگیری مستقیم استاندار آذربایجان‌شرقی در طی سریعتر فرآیندهای بروکراتیک تزریق فاینانس به این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: طرف چینی هم آمادگی لازم دارد تا عملیات اجرایی خط۲ مترو تبریز را با سرعت به اتمام برساند و با تامین تجهیزات لازم در زمان تعیین شده آماده بهره برداری کند.

به گزارش شمس، روح‌الله متفکرآزاد پس از نشست مشترک با قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار خط۲ قطار شهری تبریز و طرف چینی ساخت این پروژه که با حضور حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت مترو برای امروز و آینده تبریز، اظهار داشت: در این نشست موضوعاتی که مجلس شورای اسلامی می‌تواند در تامین بودجه و رفع موانع تسریع تکمیل مترو تبریز کمک کند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان تبریز در مجلس تمام تلاش خود را برای سرعت یافتن این پروژه در جنبه‌های اعتباری و عمرانی به‌کار خواهند گرفت، افزود: این هفته هم جلساتی با مدیران ارشد کشور داریم تا فرآیند بروکراتیک فاینانس چینی‌ها در این پروژه به سرعت تکمیل شده و به نتیجه برسد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قرارگاه خاتم و همکار چینی آنها وعده دادند تا این پروژه با شتاب بیشتری عملیاتی شود، گفت: طرف چینی تضمین کرده تا به شرط اتمام فرآیند اداری، فاینانس این پروژه را به سرعت تزریق کرده و پروژه با شتاب بیشتری تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

متفکرآزاد، از پیگیری مستقیم استاندار آذربایجان شرقی در طی سریعتر فرآیندهای بروکراتیک تزریق فاینانس به این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: طرف چینی هم آمادگی لازم دارد تا عملیات اجرایی خط۲ مترو تبریز را با سرعت به اتمام برساند و با تامین تجهیزات لازم در زمان تعیین شده آماده بهره برداری کند.

وی تصریح کرد: نمایندگان تبریز در مجلس در زمینه هرگونه توسعه آذربایجان، علی الخصوص توسعه‌های زیربنایی تبریز و استان با اتحاد کامل پیگیری می‌کنند تا بخشی از عقب افتادگی‌های توسعه آذربایجان شرقی جبران شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه در دوران تحریم ما دوستان خود را شناختیم، ابراز داشت: طبیعتا میزان همراهی کشورها در دوران تحریم با ملت ما در شراکت ما در ایام بعد از آن نیز موثر است.

انتهای پیام/