پرونده مسکن مهر اسکو در اسرع وقت بسته شود/ کم‌کاری دستگاه‌ها پذیرفتنی نیست
پرونده مسکن مهر اسکو در اسرع وقت بسته شود/ کم‌کاری دستگاه‌ها پذیرفتنی نیست
فرماندار اسکو گفت: کم کاری دستگاه‌های اجرایی در رفع نواقص مسکن مهر اسکو به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و پرونده این موضوع باید در اسرع وقت بسته شود.

به گزارش شمس، بابک رضی منش در جلسه شورای مسکن شهرستان، اتمام کار مسکن مهر را از اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید دانست و افزود: در پرونده مساکن مهر اسکو، ۱۸۹ واحد از ۲۶۷ واحد این مساکن تحویل متقاضیان شده است و تحویل باقی واحدها در دستور کار است.

وی با انتقاد از کم کاری برخی دستگاه ها در رفع نواقص مسکن مهر تاکید کرد: کم کاری دستگاه ها در این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و ضرب الاجلی جهت پایان کار مسکن مهر اسکو تعیین و به دستگاه های ذیربط ابلاغ شده است.

فرماندار و رئیس شورای مسکن شهرستان اسکو در خصوص تکمیل محوطه سازی مسکن مهر اسکو اظهار کرد: در این زمینه منتظر صدور مجوز تهاتر هستیم تا خواسته اصلی ساکنان این واحدها را برآورده سازیم.

رضی منش با اشاره به دیگر مسائل مربوط به این مساکن گفت: علاوه بر محوطه سازی، تسریع در صدور پایان کار واحدها و تکمیل انشعابات آب، برق و گاز از جمله مواردی است که اجرای آن در مدت زمان مشخص به دستگاه های مربوط ابلاغ شده است.

در این جلسه که با محوریت رسیدگی به مسائل مسکن مهر اسکو برگزار شد، تصمیمات لازم اتخاذ و موارد لازم به نهادهای مسئول ابلاغ شد.