پایان قصه‌های محمد در مرند و جلفا !/ بعد از بیمقدار نوبت به حسن‌نژاد رسید
پایان قصه‌های محمد در مرند و جلفا !/ بعد از بیمقدار نوبت به حسن‌نژاد رسید
محمدحسن‌نژاد دومین غایب انتخابات مجلس یازدهم است و او نیز همانند شهاب‌الدین بیمقدار تصمیم به کناره‌گیری گرفته است.

به گزارش خبرنگار شمس، ثبت‌نام کاندیداهای مجلس یازدهم از صبح امروز آغاز شده و تا شانزدهم آذرماه افراد واجد شرایط برای نام‌نویسی در ستادهای انتخابات سراسر کشور فرصت دارند. براساس گزارشات واصله اکثریت نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی بار دیگر در انتخابات شرکت خواهند کرد اما با این حال مجلس یازدهم چند غایب بزرگ نیز دارد.

شهاب‌الدین بیمقدار، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در گفت‌وگویی که پیش‌تر با خبرنگار شمس داشت رسماً کناره‌گیری‌اش را اعلام کرد. گفت‌وگویی که به دلیل صحبت‌های این نماینده اصلاح‌طلب بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و با انتقاداتی نیز همراه بود.

بیمقدار در این گفت‌وگو با تاکید بر اینکه در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نمی‌کند، عنوان کرد در مجلس وقت خود را هدر می‌دهد و ساعاتی که در خانه ملت می‌گذرد اصلا مفید نیست، لذا می‌خواهد به تجارت بپردازد.

نماینده تبریز تنها غایب انتخابات مجلس یازدهم نیست و شنیده‌های شمس حاکیست، محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا نیز بعد از دو دوره نمایندگی در مجالس نهم و دهم تصمیم به عدم شرکت در انتخابات گرفته است.

حسن‌نژاد دلیل خداحافظی از دنیای سیاست را اعلام نکرده و آنطور که پیداست می‌خواهد به کسب و کار قبلی‌اش یعنی تدریس در دانشگاه و فعالیت در حوزه صنعت و تجارت بپردازد.

انتهای پیام/