پایان تبعیض در مازوت‌سوزی!
پایان تبعیض در مازوت‌سوزی!
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با بازگشت سرما نیروگاه تبریز مجبور به مازوت‌سوزی شد، اما اکنون تمام ۱۶ نیروگاه کشور مجبورا از سوخت مازوت استفاده می‌کنند و تبعیض از بین رفته است‌.

به گزارش شمس، روح الله متفکر آزاد، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی‌ با اشاره به پیگیری های صورت گرفته پیرامون سوخت نیروگاه حرارتی تبریز اظهار داشت: وزارت نفت تنها در دو حالت مجاز به استفاده از مازوت در نیروگاه‌‌هاست، اول آنکه به‌حدی سرما باشد که مصرف گاز بالا برود و در صورت عدم استفاده از مازوت در نیروگاه‌ها، گاز خانگی و تولید برق به خطر بیفتد، دوم آنکه تبعیض نباشد و اگر در تبریز مازوت می‌سوزد در سایر شهرها نیز بسوزد و فقط آذربایجان جور کمبود گاز را نکشد.

وی با بیان اینکه با بازگشت سرما نیروگاه تبریز مجبور به مازوت‌سوزی شد، بیان داشت: در سایر شهرهای کشور نیز این اتفاق رخ داد و اکنون تمام ۱۶ نیروگاه کشور مجبورا از سوخت مازوت استفاده می‌کنند و تبعیض از بین رفته است‌.

عضو هیات رئیسه‌ی مجلس تاکید کرد: آنان به وعده‌شان عمل کردند و بنده نیز صادقانه به مردم گزارش عملکرد و پیگیری‌ها را می‌دهم و امیدواریم با کاهش سردی هوا دوباره شاهد پایان مازوت‌سوزی در سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام /