پایانی بر میلیاردرها !/ پرواز از ارومیه یا بازگشت از تبریز ؟
پایانی بر میلیاردرها !/ پرواز از ارومیه یا بازگشت از تبریز ؟
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی که با درخواست پاداش میلیاردی، مرد میلیاردر تبریز لقب گرفته بود طی روزهای آتی باید از این اداره‌کل خداحافظی کند.

به گزارش شمس، افشاء درخواست پاداش میلیاردی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی برای احیاء موقوفات و ادامه انتقادات اهالی رسانه و سیاست از نگارش چنین نامه‌ای مسئولان امر را بعد از گذشت چندین ماه از واقعه مجاب به تغییر حجت‌الاسلام علی مصائبی کرده است.

بیستم آذرماه سال گذشته نامه‌های درخواست پاداش میلیاردی توسط رسانه‌های محلی تبریز در فضای مجازی منتشر شد و مدیرکل اوقاف استان در گفت‌وگو با خبرنگاران نگارش چنین نامه‌ای را تایید کرد اما مدعی شد این نامه در حد پیشنهاد بوده و به امضاء نرسیده است.

این اظهارات مصائبی با صحبت‌های معاون حقوقی اداره‌کل اوقاف کشور تناقض داشت چراکه بنابر اظهارات حجت‌الاسلام حسنی‌نیا نامه‌ی درخواست پاداش ۱۵ میلیارد ریالی به تهران ارسال شده بود.

حال با گذشت بیش از شش ماه از این ماجرا فعالان رسانه‌ای تبریز همچنان بر روی ادامه‌ی فعالیت حجت‌الاسلام مصائبی در اوقاف استان حساسیت نشان می‌دهند و حضور وی را در مراسمات مختلف بر نمی‌تابند.

اخبار موثق واصله به تحریریه‌ی شمس حکایت از تغییرات در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی دارد و از افرادی همچون حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی(رئیس فعلی سازمان تبلیغات اسلامی استان و مدیرکل سابق اوقاف آذربایجان‌شرقی) و حجت‌الاسلام جوانبخت(سرپرست اوقاف آذربایجان‌غربی) به عنوان گزینه‌های جایگزین مصائبی یاد شده است.

انتهای پیام/