وضعیت مدارس آذربایجان‌شرقی در ۱۲ بهمن
وضعیت مدارس آذربایجان‌شرقی در ۱۲ بهمن
به دلیل برودت هوا، ادامه یافتن بارش برف و لغزندگی سطح معابر، آموزش در مدارس برخی مناطق آذربایجان شرقی، فردا ۱۲ بهمن تعطیل و غیرحضوری است.

به گزارش شمس، با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه چاراویماق، فعالیت آموزشی مدارس این منطقه روز چهار شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱  در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس روستایی در تمام مقاطع تحصیلی غیرحضوری و فعالیت مدارس شهری نیز با یک ساعت تاخیر  آغاز خواهد شد.

صوفیان

با توجه به برودت هوا و یخبندان در منطقه صوفیان، فعالیت آموزشی مدارس روستایی این منطقه روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در تمام مقاطع تحصیلی با یک  ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

خاروانا

با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا در منطقه خاروانا، مدارس این منطقه چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستان تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس روستایی و شهری در تمام مقطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

تسوج

با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا در منطقه تسوج، مدارس این منطقه چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستان تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس روستایی و شهری در کلیه مقطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/