وسواس خاص دنیزلی در انتخاب خارجی‌ها
وسواس خاص دنیزلی در انتخاب خارجی‌ها
این روزها بحث انتخاب بازیکنان خارجی تراکتور بین رسانه‌ها و پرشورها مطرح است و هر روز اسامی مختلفی برای حضور در این تیم مطرح می‌شود و طولانی شدن روند انتخاب بازیکنان کاسه صبر هواداران را لبریز کرده است.

به گزارش شمس، تراکتوری‌ها که خاطره خوشی از خارجی‌های سال گذشته ندارند، امسال تمامی جوانب این بازیکنان را می‌سنجند تا بار دیگر دچار حواشی و بی نظمی‌های بازیکنان خارجی نشوند. در این راستا، فیلم بازی حدود ۱۰۰ بازیکن به طور کامل مورد ارزیابی قرار گرفته و به موقعیت بازیکنان برای وفق دادن خودشان با شرایط زندگی در تبریز هم توجه شده است که در نهایت تاکنون یک بازیکن برزیلی با باشگاه به توافق رسیده و تا یکی دو روز آینده خود را به تمرینات تیم می‌رساند.

باتوجه به سابقه کار دنیزلی در فوتبال ایران و ترکیه، او همیشه با وسواس خاصی بازیکنان گمنامی را جذب تیمش می‌کرد که خیلی زود مسیر پیشرفت را طی می‌کردند. ساها دفاع چپ پرسپولیس در زمان دنیزلی با نظر این مربی جذب پرسپولیس شد که یکی از بهترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر ایران به شمار می‌رود. این بازیکن با نمایش خوبش خیلی سریع نظر فوتبال دوستان ایرانی را به خود جلب کرد و پاس گل ۶۰ – ۷۰ متری این بازیکن در دربی تهران را فوتبال دوستان هنوز به یاد دارند.

همچنین ترزه‌گه یکی از بازیکنان دنیزلی در کاسیم پاشا بود که نمایش خیره کننده‌ای داشت، این بازیکن هم اکنون پیشنهادات بسیار خوبی از لیگ‌های معتبر نظیر انگلیس دریافت کرده و به زودی ترانسفر خواهد شد.

  • نویسنده : فرشید رئوفی