ورود غیرقانونی ۳۰۰ نیروی کار به مجموعه شهرداری تبریز
ورود غیرقانونی ۳۰۰ نیروی کار به مجموعه شهرداری تبریز
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که استخدام نیروها در برخی سازمان‌های شهرداری به صورت فامیلی انجام می‌شود، گفت: طی دوسال گذشته براساس مستندات، حدود ۳۰۰ نفر نیرو وارد مجموعه شهرداری تبریز شدند، تمامی این نیروها به طور غیرقانونی وارد مجموعه شدند، معتقدم این امر، ناعادلانه است.

به گزارش شمس، فرج محمد قلیزاده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که برخی سازمان‌های شهرداری بدون هیات مدیره و اساسنامه رها شده است، گفت: برخی اموال توسط مناطق به این سازمان‌ها ارائه شده و این سازمان‌ها نیز بدون ترک تشریفات اقدام به واگذاری این اموال کرده که این موضوع غیر قانونی است.

وی با اشاره به ورود قانونی نیروهای آتش نشانی، گفت: امیدوارم با همراهی شهروندان بتوانیم حق و حقوق کسانی که حق آن‌ها در این رابطه ضایع شده، را به آنها برگردانیم.

قلیزاده با بیان این‌که برخی از افراد در این سازمان‌ها حقوق‌هایی غیر قانونی دریافت می‌کنند، گفت: حقوق برخی از افراد استخدام شده در این سازمان‌ها بسیار بالا و قابل تامل است.

وی با اشاره به تاسیس کمیسیون‌هایی که با عنوان توافقات با عناوینی مانند جلسات مدیران و یا اسامی مختلف دیگری در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: این کمیته‌ها رسالتی جز قانون فروشی و شهر فروشی و آسایش فروشی شهروندان ندارند و تعجب می‌کنم مدیران ارشد شهرداری چرا با این موضوع به جدیت برخورد نکرده‌اند.

وی با تاکید براین‌که کمیسیون‌های غیر قانونی باید برچیده شوند، ادامه داد: بارها در این زمینه نامه‌هایی مبنی بر غیر قانونی بودن آنها ارسال شده اما شهرداری با اسامی دیگری در این زمینه فعالیت خود را ادامه داده است، خواستار جلوگیری از فعالیت این کمیته‌ها هستیم.

وی با بیان این‌که شهرداری همواره این موضوع را تکذیب می‌کند، گفت: پیرو تذکرات به شهردار تبریز، تنها پاسخ این بوده؛ که این کمیته تخصصی غیر قانونی نیست.

  • منبع خبر : ایسنا