وحید امیری در راه تراکتور؟!
وحید امیری در راه تراکتور؟!
نایب رئیس باشگاه ترابزون به شایعات نقل و انتقالاتی این تیم پاسخ داد و درباره بازیکن ملی پوش و ایرانی این تیم نیز صحبت کرد.

به گزارش شمس، ارطغرل دوغان در گفت و گویی که در رسانه های ترک بازتاب وسیعی داشته اعلام کرده باشگاه تراکتور دنبال استخدام وحید امیری است. امیری که از ملی پوشان فوتبال ایران محسوب می شود می تواند یک خرید ایده آل برای تیم های ایرانی از جمله تراکتور باشد.

باشگاه ترابزون اسپور بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ اقدام به جذب دو ستاره تیم ملی ایران کرد و وحید امیری و مجید حسینی را به خدمت گرفت اما حالا خبر می رسد که ستاره چپ پای خط حمله تیم ملی ایران بعد از یک فصل از این تیم جدا خواهد شد. او فصل گذشته و بعد از بازی های درخشانی که در پرسپولیس و تیم ملی ایران در جام جهانی داشت به فوتبال ترکیه رفت و در ترابزون در مجموع  ۲۶ بازی در سوپر لیگ و جام حذفی بازی کرد و ۳ گل هم برای این تیم زد. حالا باید دید مقصد بعدی این وینگر چپ پا و ۳۱ ساله کدام تیم خواهد بود هرچند به نظر می رسد تراکتور و دنیزلی اصلی ترین گزینه ها باشند.

ارطغرل دوغان نایب رئیس تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه درباره بازیکنان جدید و شایعاتی که در مورد حضور برخی ستاره ها مثل امانوئل آدبایور، آندره پیر گینیاک و بنجامین موکانجو منتشر شده گفت:« این بازیکنان در فهرست ما نیستند. ما می خواهیم یک مهاجم جوان به تیم اضافه کنیم که بتواند درپرس تیمی به ما کمک کند.»

 

او درباره شرایط وحید امیری ستاره ایرانی ترابزون هم گفت:«بازیکن ایرانی وحید امیری و زارگو توره از ما جدا خواهند شد. ما پیشنهادهایی برای این دو بازیکن داریم و مذاکراتمان ادامه دارد.» او با اشاره به پیشنهادهای امیری هم گفت:« تیم های زیادی وحید امیری را می خواهند از جمله تراکتورسازی تیمی که هدایت آن برعهده مصطفی دنیزلی است. » نکته مهم درباره وحید امیری این است که او خودش تمایل دارد که کماکان در فوتبال اروپا و ترابزون بماند چرا که می خواهد این فصل متوسط را جبران کند. با این وجود پیشنهادهایی که وجود دارد شاید ترابزون و او را متقاعد به جدایی کند. نکته جالب این است که تراکتور فعلا از پرسپولیس گزینه جدی تری به حساب می آید.

ارطغرل دوغان در ارتباط با دیگر بازیکنان این تیم هم افزود:«ما برای عبدالغدیر اومور هافبک جوان تیم پیشنهادهایی داریم و تصمیم به حفظ او گرفته ایم. او بازیکن مهمی برای ما است و همچنین انتظار نمایش های بهتری از او داریم. »

نایب رئیس تیم ترابزون  در بخش دیگری از حرف هایش به ستایش از هواداران ترابزون پرداخته و گفت:« آن ها بزرگترین سرمایه ما هستند و ما تمام تلاشمان را برای راضی نگه داشتن آن ها می کنیم. »

  • منبع خبر : ورزش 3