واکنش مدیرعامل باشگاه مس به مثبت شدن تست دوپینگ ملی پوش فوتسال
واکنش مدیرعامل باشگاه مس به مثبت شدن تست دوپینگ ملی پوش فوتسال
مدیرعامل باشگاه مس سونگون می‌گوید مثبت شدن تست دوپینگ بازیکن فوتسال این باشگاه به خاطر مصرف داروهای پزشکی بوده و مدارک و مستندات لازم به ستاد مبارزه با دوپینگ ارائه شده است.

به گزارش شمس، حامد نجفی درباره مثبت اعلام شدن تست دوپینگ ملی پوش فوتسال مس سونگون گفت: بازیکن ما مریض بوده و داروهایی را مصرف کرده است که تمام پزشکان آنرا تایید کرده اند. اگر این داروها مصرف نمی شد، اتفاقات بدی برای بازیکن ما رخ می داد. مدارک و پرونده های پزشکی را جمع و به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ارائه کرده ایم.

وی تصریح کرد: بازیکن مس برای حفظ زندگی اش باید دارو را مصرف می کرده است. فقط اشتباهش این بود که ما را از ابتدا در جریان استفاده از این داروها نگذاشت. ضمن اینکه رای محرومیت این بازیکن قطعی نیست. فقط به ما اعلام شده تا اطلاع ثانوی این بازیکن بازی نکند تا مدارکش بررسی شود. همانطور که گفتم تمام مدارک و مستندات و گواهی های پزشکی موجود است. این دارو صرفا جنبه درمانی دارد و خاصیت نیروزایی در آن نیست که بازیکنی بخواهد به عنوان دوپینگ از آن استفاده کند.

مدیرعامل باشگاه مس در ادامه صحبت هایش با اشاره به برد این تیم مقابل فرش آرا در دیدار هفته گذشته لیگ برتر فوتسال، یادآور شد: تمام بازی ها برای ما حکم فینال دارد. آقای افضل سرمربی تیم خوب تلاش می کند تا تیم در شرایط آرمانی قرار داشته باشد. ان شاءالله این روند ادامه یابد.

نجفی درباره درخواست باشگاه مس برای بخشش کارت قرمز فرهاد فخیم در دیدار با فرش آرا، تاکید کرد: ما فیلم بازی را به کمیته داوران فرستادیم. نه اخراج فخیم درست بود و نه پنالتی فرش آرا. فقط از کمیته داوران خواستیم این فیلم ها را ببینند و متوجه شوند که تصمیم داور اشتباه بوده است. متاسفانه تمام تیم ها دارند از اشتباهات داوری اذیت می شوند و ضرر می کنند. برای پنج، شش تیم بالای جدول باید داورانی انتخاب شوند که حداقل یک نفر از آنها باتجربه باشد چون داور جوان با فشار تماشاگر تحت تاثیر قرار می گیرد.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون در پایان صحبت هایش درباره حضور مهدی جاوید در جمع گزینه های برترین بازیکن سال فوتسال آسیا گفت: این عنوان فقط لایق جاوید است. ما بازیکنان ژاپنی را هم از نزدیک در مسابقات آسیایی دیدیم. مهدی بر خلاف ژاپنی ها بازیکن خلاق است و می تواند در بزنگاه به داد تیم برسد. قطعا این عنوان شایسته جاوید است و این اتفاق هم می افتد.

  • منبع خبر : مهر