واکنش حجت‌الاسلام آل‌هاشم به شهادت امام جمعه کازرون/اعلام آمادگی برای شنیدن توضیحات محیط زیست
واکنش حجت‌الاسلام آل‌هاشم به شهادت امام جمعه کازرون/اعلام آمادگی برای شنیدن توضیحات محیط زیست
حجت‌الاسلام آل‌هاشم گفت: روحانی مظلومی را در کازرون به ضرب چاقو به شهادت رساندند اما نه تنها با چاقو زدن و کشتن حتی اگر ما را تکه تکه کنند روحمان هم خواهد گفت خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه آلودگی‌هایی که از سوی کارخانه‌ها وجود دارد، اظهار داشت: در ارتباط با رعایت مسائل زیست محیطی در محدوده پالایشگاه و پتروشیمی تبریز و کاوه سودای مراغه یک حرف‌ و حدیث‌هایی بین مردم و فضای مجازی وجود دارد.

وی ادامه داد: مسئولین محیط زیست برای تنویر افکار عمومی توضیحات کافی بدهند و ما آمادگی داریم تریبون نماز جمعه را در اختیار مدیران محیط زیست قرار دهیم تا مردم بیشتر از این در ارتباط با مسایل محیط زیست نگرانی نداشته باشند.

امام جمعه تبریز گفت: حق‌طلبی و عدالت خواهی امام در دوره‌ای که رژیم شاهنشاهی با تاسیس ساواک فضای رعب و وحشت را در کشور به وجود آورد و بیان حقایق و واقعیت‌های جامعه توسط امام سبب شد تا مردمی که سالها تشنه‌ی برچیدن بساط طاغوت و برقراری حکومت حق بودند به یاری امام بیایند.

وی افزود: امام حق را در حالی فریاد می‌زد که می‌دانست برای ایشان خطر و هزینه ای هایی به دنبال دارد؛ بیان حق و حقیقت هرچند در ابتدا سنگین باشد اما در پایان گورا است و در نهایت حقیقت طلبی ایشان به پیروزی نهضت انجامید.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تشریح کرد: اگر مشاهده می‌کنید آرمان انقلاب در قالب شعار ملت‌ها از گوشه و کنار جهان شنیده می‌شود به این علت است که جمهوری اسلامی توانسته روحیه‌ی حق طلبی امام را برای ملت‌های مسلمان دیگر الگو سازی کند.

وی خطاب به آنانی که می‌گویند جوانان از دست رفته اند، عنوان کرد: می‌گوییم ببینید که این جوانان و نوجوانان چگونه در راهپیمایی حضور پر شور دارند و راه امام را ادامه می‌‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: برکات مدیران جوان حزب الهی برای آینده کشور است و مسئله پویایی و جوانگرایی در مدیرت کشور یکی از مسائل مهم در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: اهمیت به حضور و جوانگرایی در عرصه مدیریت کشور برای همگان روشن است، جوانان حزب الهی بر عرصه تولید اگر وارد شوند می‌توانند برای تحولی بزرگ نوید بخش باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تاکید کرد: بیاید به جوانان انقلابی میدان دهیم تا آنها با روحیه جوانی و جسارتی که دارند تحول افرین باشند.

وی با اشاره به اتفاقی که در کازرون رخ داد، یادآور شد: روحانی مظلومی را در کازرون به ضرب چاقو به شهادت رساندند اما نه تنها با چاقو زدن و کشتن حتی اگر ما را تکه تکه کنند روحمان هم خواهد گفت خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.