واکنش استاندار به اتهام رئیس‌ شورای شهر تبریز/ مشکلی متوجه دبیری نخواهد بود!
واکنش استاندار به اتهام رئیس‌ شورای شهر تبریز/ مشکلی متوجه دبیری نخواهد بود!
پورمحمدی با تشریح جزئیات اتهام وارده به رئیس شورای شهر تبریز گفت فکر نمی‌کند در روند رسیدگی مشکلی متوجه شهرام دبیری شود.

«محمدرضا پورمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در واکنش به حواشی اخیر شورای شهر تبریز اظهار داشت: در خصوص احضار و بازداشت رئیس محترم شورای شهر تبریز از جزئیات پرونده اطلاع ندارم و باید دوستان دستگاه قضایی آن را بیان کنند.

وی افزود: تا جایی که به بنده اطلاع داده‌اند علت آن تخفیفی است که به عوارض پروژه هشت بهشت داده شده و آن تخفیف نیز طبق مصوبه‌ی شورای شهر تبریز بوده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: اشکال کار در اینجاست که عوارض تخفیف ۲۵ درصدی برای اخذ پروانه توسط شهردار منطقه به تغییر کاربری تعمیم داده شده است و آن زمان دستگاه‌های نطارتی این اشکال را برطرف کرده‌اند و بنیاد تعاون ناجا به‌عنوان مجری پروژه هشت بهشت آن عوارض را پرداخت کرده است.

وی با اعلام اینکه در هیئت تخلفات به افرادی که صورت‌جلسه را امضا کرده‌اند به دلیل عدم تصریح برائت داده‌اند، توضیح داد: مسئله را به ما اینگونه منعکس کرده‌اند و چنانچه علت احضار و بازداشت این باشد در بحث رسیدگی نیز مشکلی متوجه رئیس شورای شهر تبریز نخواهد بود

پورمحمدی در پایان متذکر شد: باید توجه داشت که این افراد متهم هستند نه مجرم!

انتهای پیام/