هیچ کس خواستار تعطیلی مراسم عزاداری محرم نیست/ ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی
هیچ کس خواستار تعطیلی مراسم عزاداری محرم نیست/ ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه هیچ کس خواستار تعطیلی مراسم عزاداری محرم نیست، گفت: باید شاهد رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این مراسم باشیم.

به گزارش شمس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در هشتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار داشت: باید یاد و خاطره تمام دولتمردان جمهوری اسلامی را از همان دولت اول تاکنون گرامی بداریم.

وی ادامه داد: اگر انتقادی به عملکرد دولت ها وارد می شود باید همراه با نقد منصفانه باشد و در کنار مطرح کردن نقد از عملکردها، نباید خدمات را نادیده گرفت.
آل هاشم با اشاره به در پیش بودن روز شعر و ادب فارسی به مناسبت سالروز رحلت استاد شهریار گفت: چهلمین روز درگذشت فخرالذاکرین، حاج فیروز زیرک کار همزمان با روز شعر و ادب فارسی خواهد بود که امیدواریم امسال این روز بزرگ به هر دو مناسبت، گرامی داشته شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد شهدای کربلا گفت: هیچ کس خواستار تعطیلی عزاداری ها نیست اما عزاداری که در آن پروتکل های بهداشتی رعایت نشود نه تنها ثواب ندارد بلکه موجب آزار دیگران نیز می شود.

وی ادامه داد: از عزاداران عزیز می خواهیم پروتکل های بهداشتی را در مراسم عزاداری رعایت کرده و گوش به فرمان ستاد مبارزه با کرونا باشند.

امام جمعه تبریز افزود: قطعا ما به فکر سلامتی مردم هستیم که در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در مراسم های عزاداری، این امر به خطر خواهد افتاد.

انتهای پیام/