هیچ چیز با ارزش تر از تامین امنیت جانی شهروندان نیست
هیچ چیز با ارزش تر از تامین امنیت جانی شهروندان نیست
رییس شورای شهر تبریز گفت: هیچ چیز با ارزش تر از تامین امنیت جانی شهروندان نیست، متعهد می شویم هرگونه پشتیبانی و تهیه امکانات و تجهیزات پیشرفته برای آتش نشانان نیاز باشد، تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار شمس، شهرام دبیری در مراسم گرامیداشت روز آتش نشان و ایمنی در ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی تبریز اظهار کرد: آتش نشانان با تلاش شبانه روزی توام با ایثار، در جامعه ما مفید واقع شده اند،آگاهیم که شغل آتش نشانی همچون شغل پزشکی شغلی الهی برای نجات جان انسان هاست چرا که آنها با نجات جان یک فرد، جان کل جامعه را نجات می دهند.

وی افزود: در بعضی مواقع شغل آتش نشانی بالاتر از شغل پزشکی است چرا که آتش نشانان برای نجات جان یک فرد، جان خودشان را به خطر می اندازند.

رئیس شورای شهر تبریز اعلام کرد: از آتش نشانان درخواست می کنیم با آموزش مسائل ایمنی به همشهریان و برگزاری کلاس برای دانش آموزان از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند.

وی گفت: آمادگی نیروهای آتش نشانی شهر تبریز بسیار بالاست و برگزاری مانورها و حضور سریع در محل حادثه کاملا گویای این آمادگی است.

وی با بیان اینکه هیچ چیز با ارزش تر از تامین امنیت جانی شهروندان نیست، تاکید کرد: متعهد می شویم هرگونه پشتیبانی و تهیه امکانات و تجهیزات پیشرفته برای آتش نشانان نیاز باشد، تامین کنیم و در بودجه سال آینده شورا اعتباری برای این امر در نظر خواهیم گرفت.